d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Signature > Wuddafuck!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 09:57am
xplain me waarom hij het niet goed doet.

-- heb al zolang geen sig meer gedragen.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 09:57am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 6 2008 10:00am
Je moet minstens 30 posts of iets dergelijks hebben.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 10:02am
ik zal wel ff spammen dan als het moet.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 6 2008 10:04am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 6 Feb 2008, 17:57)
xplain me waarom hij het niet goed doet.

-- heb al zolang geen sig meer gedragen.


multi dan? laugh.gif

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 10:05am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Feb 6 2008, 05:02pm)
ik zal wel ff spammen dan als het moet.


Kan nooit lang duren! biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 6 2008 10:25am
Het is 15 posts. xD

Edit: Eduard?

This post was edited by uNoTopia on Feb 6 2008 10:25am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 6 2008 10:27am
Quote (uNoTopia @ Wed, 6 Feb 2008, 18:25)
Het is 15 posts. xD

Edit: Eduard?


eduard zn eige acc heeft 100% nu
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 6 2008 10:31am
Quote (Zompy @ Wed, 6 Feb 2008, 17:27)
eduard zn eige acc heeft 100% nu


Ja, daarom. Ik kan me ook vaag iets herinneren dat Eduard het over die foto heeft die hij nu als avatar heeft. xD
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 6 2008 10:36am
Quote (uNoTopia @ Wed, Feb 6 2008, 05:31pm)
Ja, daarom. Ik kan me ook vaag iets herinneren dat Eduard het over die foto heeft die hij nu als avatar heeft. xD


Ye, die foto was eduard z'n afscheidscadeau aan dutch forum!
Go Back To Nederlands Topic List
Add Reply New Topic New Poll