Quote (Tsubasa @ Tue, Feb 5 2008, 11:23pm)
zat er aan te komen he
goede reden om gewoon te stoppen met dit forum.. later kom je er toch achter dat het zonde van je tijd is

nu kom je er niet achter wie jou al die fg stuurde

dat was ik dus + gehawk/akiraprise/goonzu blabla
ik ga ff al mn multis 100% doen en dan ben ik voorgoed weg

Al je multis 100% ? Dan ben je wel nog een tijdje bezig.

En ik vind het ook jammer van edu, maar er is niet echt veel aan te doen he.