je hebt serieuze hulp nodig met je irl ofzo
zielige topics spamme in dutch forum terwijl iedereen je stilaan begint te haten , durf erop wedden dat dit ook weerspiegeld word naar je irl
meelopertje die ze liever niet achter hun hebben , maar wssn het je niet zeggen omdat ze van je kunne profiteren ( enige verschil met dit forum en irl : wij zeggen dat je niet gewenst bent ) of mssn zeggen ze het wel , weet ik ofc niet
om dit ff kort te maken , rot op en pak je multys met je mee
This post was edited by cranium-sf on Feb 2 2008 05:05am