d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
12315Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 2 2008 03:05am
oke mensen het is weer zover

post hier foto's van je optocht cafes gekke momenten kostuums
alles wat t e maken heeft met carnaval !! de komende 4 dagen

gvd wat heb ik hier zin in ^^
Feb 2 2008 04:52am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 2 2008 05:14am
Zatte bedoeling gisteren bij Vudel!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 2 2008 07:18am
En wie krijgt weer de klappen? De Nederlandse taal.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 2 2008 07:25am
Ik heb een clowns kostuum met zo'n toeter klaar liggen voor vanavond! tongue.gif

"Kheb er zin an" happy.gif

This post was edited by uNoTopia on Feb 2 2008 07:25am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 2 2008 08:23am
Quote (uNoTopia @ Sat, 2 Feb 2008, 14:25)
Ik heb een clowns kostuum met zo'n toeter klaar liggen voor vanavond! tongue.gif

"Kheb er zin an" happy.gif


haha ik heb zo'n oosters vrouwe pakkie ^^



shiiiiiiiiiiiit

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 2 2008 08:24am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 2 2008 08:49am
die word duidelijk verkracht terwijl ze dronken is.
/ik zou die kans ook grijpen.

This post was edited by edujackass on Feb 2 2008 08:58am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 2 2008 09:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 2 Feb 2008, 11:05)
oke mensen het is weer zover

post hier foto's van je optocht cafes gekke momenten kostuums
alles wat t e maken heeft met carnaval !! de komende 4 dagen

gvd wat heb ik hier zin in ^^


wij done daar hier niet aan wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 2 2008 11:44am
ik leef in een uithoek waar geen carnaval is .... :S
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 2 2008 11:57am
Quote (Apachai @ Sat, 2 Feb 2008, 19:44)
ik leef in een uithoek waar geen carnaval is .... :S

Ik denk dat het andersom is sad.gif

Go Back To Nederlands Topic List
12315Next
Add Reply New Topic New Poll