Quote (mUMmY- @ Thu, Jan 31 2008, 10:03pm)
We shall miss yeh.

NOT!
naja misschien een beetje dan
wie houdt de sfeer hier erin dan?
behalve de random spawns

naja, gewoon chillings beetje naar
feestjes gaan hoeft niet uit te gaan
gewoon naar vrienden die feesten geven
moeten natuurlijk wel chicks zijn
en gewoon gezellig gaan praten..
en meestal loopt het dan vanzelf
succes en goodluck met RL