d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass Houdt Het Voor Gezien
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 31 2008 03:23pm
jongens, klasgenoten die allemaal kader en andere domme shit deden kwam ik vandaag tegen bij de bus, en ze hebben al gebatst en dan vragen ze aan mij en dan heb ik dat nog niet gedaan,

IS HET SLECHT OM OP JE 17DE NOG MAAGD TE ZIJN?
ik zou met karnaval wel een dronke bitch kunnen verkrachten. ik zal heus niet de enige zijn die dat doet!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 31 2008 03:47pm
Joh, maak je niet druk.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2008 03:48pm
Haha, doe gewoon wat je wil. =D Zo bijzonder is het ook weer niet.
Als je het zoveel boeit, kan je er ook nog altijd over liegen.
Of misschien moet je de lat wat lager leggen, en een vriendin gaan zoeken. Beetje sociaal zijn met uitgaan, beetje kool overkomen bij breezersletten op MSN ofso.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 31 2008 03:50pm
heb ergens gelezen dat het gem. van maagden 16.7 jaar oud zijn dus jij bent net over het gemiddelde ^^

blijf jezelf en ooit vind je haar ^_____^
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 31 2008 03:52pm
Het is alleen erg als je er zelf een probleem van maakt. Het zit allemaal in je hoofd

Enigste wat er is is, is de 'groepsdruk' maar ik denk niet dat jij zon gastje bent die stoer doet en alles moet overschreeuwen omdat die van binnen onzeker is.

Volgens mij was dit mijn eerste zinnigste post hier en ook meteen de laatste

Au revoir mes amis

This post was edited by Goonzu on Jan 31 2008 03:52pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2008 03:53pm
En als je wanhopig bent, zijn er nog altijd hoeren.
Maar laat je niet gek maken; 't maakt toch niks uit.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 31 2008 03:57pm
Daarnaast, je vindt iets vaak toch pas wanneer je gestopt bent met zoeken ^^
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 31 2008 04:03pm
We shall miss yeh. sad.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 31 2008 04:11pm
Quote (mUMmY- @ Thu, Jan 31 2008, 10:03pm)
We shall miss yeh. sad.gif


NOT!

naja misschien een beetje dan
wie houdt de sfeer hier erin dan?
behalve de random spawns smile.gif

naja, gewoon chillings beetje naar
feestjes gaan hoeft niet uit te gaan
gewoon naar vrienden die feesten geven
moeten natuurlijk wel chicks zijn
en gewoon gezellig gaan praten..
en meestal loopt het dan vanzelf

succes en goodluck met RL
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 31 2008 04:13pm
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jan 2008, 23:23)
jongens, klasgenoten die allemaal kader en andere domme shit deden kwam ik vandaag tegen bij de bus, en ze hebben al gebatst en dan vragen ze aan mij en dan heb ik dat nog niet gedaan,

IS HET SLECHT OM OP JE 17DE NOG MAAGD TE ZIJN?
ik zou met karnaval wel een dronke bitch kunnen verkrachten. ik zal heus niet de enige zijn die dat doet!


Ik was ook 17 toen ik voor het eerst 'all the way' ging. Pas als je 20 of ouder bent, zou ik me zorgen gaan maken.

Je hebt nog steeds les 1 niet toegepast hè?
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll