d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulde Aan Gehawk
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 12:00pm
Mijn nieuwe e-hero
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 31 2008 12:02pm
Als dat je standaard voor een held is, dan is het wel erg slecht met jezelf gesteld haha

This post was edited by Flatulence on Jan 31 2008 12:02pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 12:02pm
Quote (Flatulence @ Thu, Jan 31 2008, 06:02pm)
Als dat je standaard voor en held is, dan is het wel erg slecht met jezelf gesteld haha


Ik was sarcastisch
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 31 2008 12:04pm
Quote (Tsubasa @ Thu, Jan 31 2008, 06:02pm)
Ik was sarcastisch


nee, jij bent Tsubasa.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 31 2008 12:05pm
Quote (Hellskin @ Thu, 31 Jan 2008, 20:04)
nee, jij bent Tsubasa.


Hij zei dan ook was!
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 12:06pm
Nu kan ik het niet meer volgen biggrin.gif

Ik ga wat hersencellen kopen
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 31 2008 12:07pm
e-bay !
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 31 2008 12:13pm
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 19:00)
Mijn nieuwe e-hero


zoek een leven.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll