d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Japan
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:14am
Zitten er hier mensen die ook gefascineerd zijn door Japan? Ik sta op het punt om Japans te studeren dit jaar smile.gif

Ik denk dat het vroeger begon door de anime en games (final fantasy) maar vind het nu echt een interessant volk en een mooie taal opzich. Het spreekt mij zeer aan dus smile.gif

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 31 2008 10:16am
Ik ben gefascineerd door Zuid-Tirol. Zal ik er een topic over maken?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:16am
Ik vind het maar enge mensen. Ze zijn bovendien knettergek.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:17am
Quote (Flatulence @ Thu, Jan 31 2008, 04:16pm)
Ik vind het maar enge mensen. Ze zijn bovendien knettergek.


Ze zijn idd wel maf.. maar dat is meer stereotiep beeld.. dat wij krijgen door die maffe youtube videoclips en dergelijke..

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:18am
ik meer door china ff 30 seconden w88 maak ik er een topic over.


nee serieus chinees zouk best willen leren al is het maar om die chinezen bij de afhaaldienst af te luisteren en doen alsof ik ze niet kan verstaan xD

of rubberninja pesten in zen eigen taal -.-
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 31 2008 10:19am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 18:17)
Ze zijn idd wel maf.. maar dat is meer stereotiep beeld.. dat wij krijgen door die maffe youtube videoclips en dergelijke..


Hoe is het echte beeld dan?

Ik wil ALLES weten; inclusief de levensverwachting, gemiddelde percentage kinderen in de afgelopen 2 decennia, het huidige pensioensysteem en hoe ze denken hun PAYG systeem betaalbaar te houden.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:24am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jan 31 2008, 04:19pm)
Hoe is het echte beeld dan?

Ik wil ALLES weten; inclusief de levensverwachting, gemiddelde percentage kinderen in de afgelopen 2 decennia, het huidige pensioensysteem en hoe ze denken hun PAYG systeem betaalbaar te houden.


Haha zal wel sarcastisch zijn maar voor de andere mensen die wellicht geinteresserd zijn:

In Japan werk je van maandag t/m zaterdag vroeg op en na het werk is het de gewoonte om met je collega's te gaan drinken in een cafe. Zoiets als onze vrijdagmiddag borrel maar dan uitgebreider wink.gif

Ik weet verder niks over belastingen, pensionregelingen enz tongue.gif

Maar lijkt mij tof om daar te studeren en wonen smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 31 2008 10:30am
waarom ben je weer trug gekome, de vorige keer was je zwaar irritant
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:31am
omg wat een idioot ^^

of is het sarcasme wat ik zeg?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:43am
Quote (Tsubasa @ Thu, Jan 31 2008, 06:17pm)
Ze zijn idd wel maf.. maar dat is meer stereotiep beeld.. dat wij krijgen door die maffe youtube videoclips en dergelijke..
Heh, kijk dan wat ze maken en doen. De ene helft verkleedt zich en de andere helft staat te dansen op elektronische dans matjes.
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll