☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wie Heeft Er Hier N Xbox Gehad? > En Heeft Nog Het Volgende Spel:
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 903
Replies: 32
Track Topic
teunverstraten
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold
:
4,427.00
#1
Jan 31 2008 07:16am
super monkey ball voor de XBOX
kan me pm'en, replyen mag natuurlijk ook
maar liever pm
heb me xbox van de zolder getrokken, en pas ff aan die van n maat van me gelinkt, om te gamen.. maar hij had dus dit spel, en ik ben er nu al verslaafd aan
laters
#2
Jan 31 2008 08:47am
Inappropriate Post Content
#3
Jan 31 2008 08:49am
Inappropriate Post Content
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#4
Jan 31 2008 09:05am
Quote (ben6660 @ Thu, Jan 31 2008, 02:49pm)
hij bedoelde wie had dat spelletje
hij is er al aan verslaafd dus wil nieuwe spelers denk ik
Uhoke, leuk. =/
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#5
Jan 31 2008 12:05pm
Ik had het spel voor de Gamecube
Met zijn 4en dronken op de bank dit spel spelen = 7e hemel
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#6
Jan 31 2008 12:09pm
de WII is focking vet :>
vooral als je wat op heb echt geweldig
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#7
Jan 31 2008 01:47pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, 31 Jan 2008, 18:09)
de WII is focking vet :>
That's where I stopped reading.
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#8
Jan 31 2008 01:52pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 31 Jan 2008, 21:47)
Posts: 7,777
lucky 7.
het forum is trouwes trug gedraaid met tijd ofzo want het duel topic is weg en ik kan de grasmaai les post niet meer vinden (of ik zoek verkeerd.)
ook al de plaatjes posts van gehawk zijn weg.
This post was edited by edujackass on Jan 31 2008 01:54pm
Sorceking
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold
:
0.00
#9
Jan 31 2008 02:23pm
XBOX sux, PC 4 life
keke
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#10
Jan 31 2008 02:31pm
Quote (Sorceking @ Thu, 31 Jan 2008, 21:23)
XBOX sux, PC 4 life
keke
>.<! PS2 pwned Xdoos..
tja pc is wel must
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact