d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Robuust Houdt Het Voor Gezien > Mssls
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 05:00pm
ik vind het hier niet leuk meer sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 05:02pm
ciao man suc6 met, wat je ook gaat doen/waar je ook heen gaat


Grezz Eric
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 30 2008 05:06pm
Quote (robuust @ Thu, 31 Jan 2008, 01:00)
ik vind het hier niet leuk meer sad.gif


Suc6 met je RL wink.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 05:16pm
dankje, jullie ook allemaal succes en beetje lief zijn voor elkaar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 30 2008 05:51pm
Neem multiman, multiman, multiman, en de rest ook gelijk mee.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 06:54pm
Quote (robuust @ Wed, 30 Jan 2008, 23:16)
dankje, jullie ook allemaal succes (behalve Skulvar) en beetje lief zijn voor elkaar


Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 30 2008 07:16pm
Zou deze het menen? Of heeft hij eindelijk genoeg aan 1 account?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 07:29pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 31 Jan 2008, 01:16)
Zou deze het menen? Of heeft hij eindelijk genoeg aan 1 account?


ik heb maar een account aargh... en dit is het laatste topic waar ik in zal posten, wat het nl forum betreft...

This post was edited by robuust on Jan 30 2008 07:29pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 31 2008 12:31am
stop je heelmaal of alleen met NL forum?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 12:45am
Quote (Zompy @ Thu, 31 Jan 2008, 07:31)
stop je heelmaal of alleen met NL forum?


als je vragen blijft stellen zal ie nooit wegkunnen -.-
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll