d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Lijkt Jou Aantrekkelijker?
1235Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:58pm
Stem maar op de poll.. ben benieuwd..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 04:01pm
Lijkt mij duidelijk...
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 30 2008 04:04pm
Wat wil je nu bewijzen of aantonen?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 04:05pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, Jan 30 2008, 10:04pm)
Wat wil je nu bewijzen of aantonen?


is nieuwsgierigheid een zonde?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 04:18pm
Als je denkt dat tuinarchitectuur weinig geld oplevert, zou je beter je hersenen gebruiken.
Ga toch weg.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 30 2008 04:22pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 31 Jan 2008, 00:04)
Wat wil je nu bewijzen of aantonen?


dat vroeg ik me ook af...

let's face it gehawk...

je hersenen gebruiken en veel geld verdienen zit er voor jou ook niet in, als ik zo kijk naar de bullshit die je telkens uitkraamt. bovendien is tuinen aanleggen ook een doodgewone baan waar niks mis mee is. gewoon een 9 tot 5 om een eerlijke boterham mee te verdienen, maar dat leer je allemaal vanzelf als je de puberteit overwonnen hebt (over een paar jaar) en uiteindelijk niet meer op de zak van pappa en mamma hoeft te leven

This post was edited by Spykerr on Jan 30 2008 04:22pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 04:52pm
weetje ieder doet zijn ding

ik vind tuinen aanleggen leuk omdat je iets moois maakt
en het werk inprincipe 60% van de tijd iets anders is..

ik heb atm beetje problemen met uit men woorden te komen lol

mja int kort er zit veel variatie in het beroep dat ik doe en dat mag van mij wel + ik vindt het leuk..

owja gehawk heb je het wel eens geprobeerd om een hele dag mee te werken bij een fatsoenlijk hoveniers bedrijf? (ik denk dat jij het 30 minuten volhoud)

mja goeden n8 iedereen die mij minder haat dan hem xD
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 31 2008 03:37am
Tuinen aanleggen natuurlijk, lekker een met de natuur!

This post was edited by Skulvar on Jan 31 2008 03:37am
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 31 2008 04:49am
Quote (Skulvar @ Thu, 31 Jan 2008, 11:37)
Tuinen aanleggen natuurlijk, lekker een met de natuur!


Yeah! =D
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 06:12am
Quote (xycho2d @ Thu, 31 Jan 2008, 11:49)
Yeah! =D


gorillaz zijn nice ^^
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll