d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 02:01pm
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 08:55pm)
hey nicht wanneer ga je voor de 30%?

ik heb je foto trouwens op hotornot.com gezet... je staat nu op een 4.9 haha


heb jij geen leven ofzo?
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 30 2008 02:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 30 Jan 2008, 21:01)
heb jij geen leven ofzo?


nee, hij heeft geen leven sleep.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 30 2008 02:11pm
en dit kan niet via pm?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 02:13pm
Quote (Spykerr @ Wed, 30 Jan 2008, 21:11)
en dit kan niet via pm?


ik hou dingen die gebeuren op dutch forum ook op dutch forum ik ben niet zo zielig om een pm flame war te beginnen heeft totaal geen nut.

ow en sorry dat ik jouw hoog gewaardeerde forum spam sad.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:47pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 30 2008, 08:01pm)
heb jij geen leven ofzo?


definieer leven plx
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 03:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 30 Jan 2008, 22:13)
ik hou dingen die gebeuren op dutch forum ook op dutch forum ik ben niet zo zielig om een pm flame war te beginnen heeft totaal geen nut.

ow en sorry dat ik jouw hoog gewaardeerde forum spam sad.gif

nee, posten heeft veel meer nut want dan verveel je ook nogis andere mensen!
serieus wat is dit voor onzin topic met je ''lol'' en je ''^^^HAHAHAHAHA''

wat maak je je trouwes druk op een ''hoog gewaardeerde forum'' idioot. je lult jezelf hier dus 2x vast.
je doet me beetje denken aan richtburg
DOUBLE PWNT KKTHNXBAI zou hij hier gezegt hebben.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll