Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 30 Jan 2008, 22:13)
ik hou dingen die gebeuren op dutch forum ook op dutch forum ik ben niet zo zielig om een pm flame war te beginnen heeft totaal geen nut.
ow en sorry dat ik jouw hoog gewaardeerde forum spam

nee, posten heeft veel meer nut want dan verveel je ook nogis andere mensen!
serieus wat is dit voor onzin topic met je ''lol'' en je ''^^^HAHAHAHAHA''
wat maak je je trouwes druk op een ''hoog gewaardeerde forum'' idioot. je lult jezelf hier dus 2x vast.
je doet me beetje denken aan richtburg
DOUBLE PWNT KKTHNXBAI zou hij hier gezegt hebben.