Quote (Hellskin @ Wed, 30 Jan 2008, 16:32)
mag italiaans ook?
dan: Napolie in rotterdam.
ik hou niet van italiaans, m'n vriendin toendertijd wel.
ik heb er heerlijk gegeten (dingen die ik normaal niet te eten vind)
dus echt een aanrader
oke bedankt, denk dat ik toch voor spaans ga, want anders gaan er te veel mensen pizzas bestellen en dat mag niet vij mij:)
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:33)
Totaalbedrag producten ex BTW 19% € 45,38
Vaste verzendkosten € 7,97
Totaalbedrag ex BTW € 53,35
BTW 19% € 10,14
Te Betalen € 63,49
oh dit moet in dat andere topic
oh zet het daar dan ook maar even

voor de duidelijkheid
This post was edited by robuust on Jan 30 2008 10:37am