d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geehaawkt
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:25am
Heeft iemand nog ervaring met een spaans restaurant in de omgevind van Delft, Rotterdam, Den Haag?
Zoek er een voor mijn verjaardag, hiep hiep hiep...
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:29am
probeer gouden gids ofzo
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:30am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:29)
probeer gouden gids ofzo


staan daar ook ervaringen in?biggrin.gif Oh cool happy.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 30 2008 10:32am
mag italiaans ook?

dan: Napolie in rotterdam.

ik hou niet van italiaans, m'n vriendin toendertijd wel.
ik heb er heerlijk gegeten (dingen die ik normaal niet te eten vind)

dus echt een aanrader
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:32am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:30pm)
staan daar ook ervaringen in?biggrin.gif Oh cool happy.gif


ik denk dat de gemiddelde user hier 12 is ofzo..

ik eet alleen bij de chinees/mexicaan en jap

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:33am
Totaalbedrag producten ex BTW 19% € 45,38

Vaste verzendkosten € 7,97

Totaalbedrag ex BTW € 53,35

BTW 19% € 10,14

Te Betalen € 63,49

oh dit moet in dat andere topic

This post was edited by gehawk on Jan 30 2008 10:34am
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:35am
Quote (Hellskin @ Wed, 30 Jan 2008, 16:32)
mag italiaans ook?

dan: Napolie in rotterdam.

ik hou niet van italiaans, m'n vriendin toendertijd wel.
ik heb er heerlijk gegeten (dingen die ik normaal niet te eten vind)

dus echt een aanrader


oke bedankt, denk dat ik toch voor spaans ga, want anders gaan er te veel mensen pizzas bestellen en dat mag niet vij mij:)

Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:33)
Totaalbedrag producten ex BTW 19%   €   45,38

   Vaste verzendkosten  €  7,97

   Totaalbedrag ex BTW  €  53,35

   BTW 19%  €  10,14

   Te Betalen  €  63,49

oh dit moet in dat andere topic


oh zet het daar dan ook maar even smile.gif voor de duidelijkheid

This post was edited by robuust on Jan 30 2008 10:37am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:45am
spaans restaurant.. bestaan die?

THA FACK?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:46am
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 04:45pm)
spaans restaurant.. bestaan die?

THA FACK?


Dacht dat mexicaans/spaans hetzelfde was mjaa..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:47am
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 16:45)
spaans restaurant.. bestaan die?

THA FACK?


heb je soms paella in je ogen ?smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll