d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gespreken Opvangen.
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 30 2008 07:31am
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 30 2008 07:34am
beide gevallen, afentoe vergeet ik me ding oordopjes en dan ga ik lusiteren wat mensen zeggen
sommige gesprekken gaan echt 10x nergens over:P
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 07:37am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 30 Jan 2008, 15:31)
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje


Trein is ideale plek om de Nederlandse literatuur bij te houden.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 07:39am
Vooral muziek. Af en toe vang ik weleens iets op, en als er ruzie ontstaat, haal ik m'n popcorn boven en luister ik mee. In de metro lees ik natuurlijk De Metro!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 30 2008 07:50am
ik lees meestal gewoon de krant, de andere mensen praten niet egt zo hard meestal dat het me egt opvalt
maar af en toe luister ik wel es ja, gaat idd meestal nergens over
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 30 2008 08:16am
soms luister ik mee als het interessant klinkt, meestal luister ik muziek aangezien ik koppijn krijg van te lang lezen.

kom vaak 12/13-jarige brugklassers tegen, irritant luid volk. maarja ik negeer ze en zet mn muziek harder.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 08:39am
Meestal niet, zijn vaak zeikverhalen.

This post was edited by JWT on Jan 30 2008 08:40am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 30 2008 08:51am
Als ik in de trein zit, zijn het eigenlijk altijd de andere mensen die naar mij luisteren.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 30 2008 09:05am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 30 Jan 2008, 15:31)
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje


ik ga altijd met de fiets rofl
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 09:05am
ik heb altijd muziek in als ik alleen reis anders heb ik wel een gesprek met men maten
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll