d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roobuust
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 05:26am
Quote (robuust @ Tue, Jan 29 2008, 09:15pm)
hebje nog mythos gespeeld trouwens?


Videkaart is kapot.. heb het 5 min kunnen spelen totdat dat ding gloeiend heet werd.. en kuren ging vertonen
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:13am
Dit kan echt wel via PM.
Ging jij trouwens niet weg? Jij bent namelijk net zo ongewenst als BBDG.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 30 2008 06:30am
Quote (�?NNI @ Wed, Jan 30 2008, 12:13pm)
Dit kan echt wel via PM.
Ging jij trouwens niet weg? Jij bent namelijk net zo ongewenst als BBDG.


erger imo , kan hem niet uitstaan :/
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:35am
Quote (cranium-sf @ Wed, Jan 30 2008, 01:30pm)
erger imo ,  kan hem niet uitstaan :/


mee eens...
alles wat hij wil is dutch forum verklote
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:38am
Apachai: jij bent evenmin gewenst.

'I LIEK TO HAVE SEX'
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:44am
...
naja, zal wel met je I LIEK TO HAVE SEX..
ik probeer gewoon mee te doen hier en tot nu toe ( sinds ik weer terug ben ) ben jij de enige die zo tegen mij doet..
de rest praat gewoon tegen en met me en doen normaal.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:48am
OH, SORRY!

Nee, jij bent 'n (denkelijk lelijk) mannetje dat zich voordoet als 'n lekker meisje; vervolgens 'I LIEK TO HAVE SEX' in z'n profiel zet, en blijft volhouden dat je 'n meisje bent.
Dus ik moet normaal doen?
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:53am
die 2 foto'tjes in je sig, ben jij dat ? zoja sta me toe even te lachen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 30 2008 06:56am
Dat is Eduard. Wie ben jij nu weer?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 30 2008 07:17am
Quote (Apachai @ Wed, 30 Jan 2008, 13:44)
...
naja, zal wel met je I LIEK TO HAVE SEX..
ik probeer gewoon mee te doen hier en tot nu toe ( sinds ik weer terug ben ) ben jij de enige die zo tegen mij doet..
de rest praat gewoon tegen en met me en doen normaal.


ik amg je ook nog steeds niet, tis gewoon ongelovelijk flauw om je voor te doen als meisje en dan die foto van een of andere iets oudere breezerslet.
je bent gewoon een jongejte van 14 zonder aandacht
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll