d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Overgang.
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 29 2008 09:28am
Van het leuke (goede, oude?) dutch forum naar het forum waar BadBoyDeGekste en Gehawk en zijn broertjes het forum vulden met troep..
En wat hebben we nu? Het forum dat bestaat uit topics over frikadellen bakken, derderangs 'grappen' en voetbal. What's next? Een topic over darten?

Back to basic?! ohmy.gifsad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:32am
ik ben hier natuurlijk nog niet zo lang maar ik zou best de basic dutch forum wel eens willen zien..
oftewel : ik zou graag gehawk en bbdg zien weggaan (vrijwillig of met geweld tongue.gif ) en dan er wat leuks van maken
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:34am
Hmm ik weet niet hoelang de Badboydegekste periode al bezig is.
Een tijdje geleden checkte ik elke dag ff NL forum was wel gezellig, maar misschien was toen de BBDG periode ook al bezig tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:40am
dunno.. ik weet alleen dat die vent zich snel laat uitlullen en als hij word uitgeluld met feiten tegen hem dan praat hij de feiten tegen..
slap smile.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 09:43am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 16:28)
Van het leuke (goede, oude?) dutch forum naar het forum waar BadBoyDeGekste en Gehawk en zijn broertjes het forum vulden met troep..
En wat hebben we nu? Het forum dat bestaat uit topics over frikadellen bakken, derderangs 'grappen' en voetbal. What's next? Een topic over darten?

Back to basic?! ohmy.gifsad.gif


Het is ook de manier waarop er gereageerd wordt door anderen he. Ze laten zich makkelijk provoceren, krijg je gekanker et voila; je hebt een spam topic.
Meh, vroger was het leuk, maar ik denk dat als ze weg zijn, er nog minder te doen is hier.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 29 2008 09:43am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 17:28)
Van het leuke (goede, oude?) dutch forum naar het forum waar BadBoyDeGekste en Gehawk en zijn broertjes het forum vulden met troep..
En wat hebben we nu? Het forum dat bestaat uit topics over frikadellen bakken, derderangs 'grappen' en voetbal. What's next? Een topic over darten?

Back to basic?! ohmy.gifsad.gif


Yes please. sad.gif

( Het gaat toch niet gebeuren vrees ik.. De mensen in kwestie weigeren simpelweg om weg te gaan..)

This post was edited by Toasts on Jan 29 2008 09:47am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 29 2008 09:51am
Quote (Apachai @ Tue, Jan 29 2008, 03:32pm)
ik ben hier natuurlijk nog niet zo lang maar ik zou best de basic dutch forum wel eens willen zien..
oftewel : ik zou graag gehawk en bbdg zien weggaan (vrijwillig of met geweld tongue.gif ) en dan er wat leuks van maken


ps
dat willen we ook van jouw

eerst ben je mensen aan het uitschelden enzo
en nu kom je terug en doe je inneens heel aardig
en ga je het hebben over andere mensen
begin eerst is even bij jezelf
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 09:54am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 29 Jan 2008, 16:51)
ps
dat willen we ook van jouw

eerst ben je mensen aan het uitschelden enzo
en nu kom je terug en doe je inneens heel aardig
en ga je het hebben over andere mensen
begin eerst is even bij jezelf


Woah. Second chance dude. Jij kwam hier ook binnen met je ideeën over het veranderen van de naam van het 'Dutch Forum', die werden ook niet allemaal goed ontvangen. Tegen jou wordt nu toch ook normaal gedaan?

Show a lil' lovin'

This post was edited by mUMmY- on Jan 29 2008 09:58am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:56am
nou sorry hoor, hellskin heeft toen een topic gemaakt waarin ik me excuses heb aangeboden dat ik zo doordraaide vanwege 'de dode hond topic' en daarna ben ik tijdje weg geweest.. vakantie, werk, school etc.. had geen tijd..
nu kom ik terug en doe ik aardig ja, wat moet ik dan doen? met kanker gaan schelden.. dan ben ik weer terug bij af..
en als je het niet leuk vind dat ik niet weg ga is dat jou probleem, ik probeer nu na mijn excuses te hebben gegeven normaal mee te doen en wil verder niks meer te zijken hebben..

alleen vind ik gehawk en bbdg zo irritant dat ik mijn mening geef..
als jij jou mening wil geven prima !! maar ik doe iig mijn best om normaal en gezellig mee te doen sinds ik weer terug ben..
dat zie ik die 2 niet doen...
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 29 2008 10:03am
Quote (mUMmY- @ Tue, 29 Jan 2008, 17:54)
Woah. Second chance dude. Jij kwam hier ook binnen met je ideeën over het veranderen van de naam van het 'Dutch Forum', die werden ook niet allemaal goed ontvangen. Tegen jou wordt nu toch ook normaal gedaan?

Show a lil' lovin'


Het is waar dat iedereen een 2de kans verdient.
Maar BBDG en Gehawk hebben hun 2de kans al lang gehad..
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll