d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 28 2008 09:46pm
Naja ik weet nog dat ik een lvl 36 necro (non-LoD tijd, aka classic) had, en dat een maat van mij een unidentified bone helm vond. Wormskull, precies het item dat ik nodig had voor mijn necro! Ik dacht bij mezelf... waarom vind ik nooit iets goed?!?! Ik speel nog wel eens classic en als ik zo'n wormskull, silks, sigons, umes necro zie, dan vraag ik me af wat er in dat newb hoofdje omgaat (niet lullig bedoeld)!
Enne, mijn jabazon, met een 2xx dmg lance, die alleen leuk was van lvl 1 tot en met 40 ofzo, daarna was het te zielig voor woorden.
Uhm en mijn lance barb in het begin van LoD, ik had em overgezet vanuit classic en had twee lances tegelijk aan (bug in weaponswitch, druk op "W" en plaats tegelijkertijd je 2e wapen op je eerste).

Naja daarna kreeg ik een buriza ama met shaftshop en gaze, aka het piercekanon en een barb met doombringer enzo.
Daarna ging ik meedoen aan verdubbelen en dat verneukte mijn onschuldige noob periode smile.gif

Uhm dat zijn wat mooie herinneringen, nostalgie... Enne geen slimme opmerkingen, want ik weet natuurlijk ook wel dat 't allemaal ontzettende zuig chars waren!






Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 29 2008 12:28am
hmm ik weet nog dat ik begon ik moest en zou assa spelen, ik had er in het totaal 9 gemaakt in een week en toen was ik heelmaal blij ik had wel 900 life en 1000 dmg omg ik ging nog net niet dood bij nm baal, wat zoog die assa hard zeg tongue.gif

maar over het algemeen heb ik zeker zoveel lol gehad met zuig chars dan met uber chars tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 29 2008 12:52am
ik maakte een hammer die geen enigma had enzo wat ik had geen geld biggrin.gif was ook leuk wink.gif
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 29 2008 04:19am
Toen ik pas d2 speelde wist ik nog niks van ID scrolls en verkocht altijd mjn unid items. Hiermee doorgegaan tot iemand me het vertelde op lvl 43 ofzo. sad.gif

Mart
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 29 2008 04:51am
ik heb geen newb periode gehad.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 06:08am
Ik mepte met mijn sorceress en was level 43 in act 3 ongeveer. =D
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 29 2008 06:17am
Quote (JWT @ Tue, 29 Jan 2008, 14:08)
Ik mepte met mijn sorceress en was level 43 in act 3 ongeveer. =D


lol happy.gif
Mijn cd brak toen ik eindelijk in act 4 was met mn pala.
Kwas gewoon aant spelen en ineens krak. sad.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 29 2008 06:17am
Ik heb eerst tcp/ip gespeeld met men broer, we hadden allebei een lvl 91 soso

Dat waren pas tijden ja
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 29 2008 06:26am
edit: laat maar. Dit vind ik te zielig.

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 29 2008 06:26am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 29 2008 06:52am
Ik had een 4 sock 14-22 dmg bow met een perf saph/ruby/topaz/emerald op mijn rogue in classic.
Ben wel tot act2 hell geraakt.
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll