Quote (edujackass @ Mon, 28 Jan 2008, 23:50)

ok dan. mijn geschenk aan dutch forums ^______^ nu moet ik tog wel wegblijven tot ik in ieder geval al me examens heb gehad. als ik al me examens maak zoals ik het vandaag deed kan ik straks basiskader gaan doen..
edit/godverdomme iemand quote me aub.
alstublieft meneer eduard
This post was edited by Spykerr on Jan 28 2008 03:51pm