d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Badboy? :s Eindelijk Weg?
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 01:49pm
^topic
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 01:50pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 20:49)
^topic


ik zit bij je moeder.

trouwens die nieuwe kneus denk dat "hij" ervoor heeft gezorgd dat ik gesuspend was ^^

ik ben zelf degene die dat poste en niemand zette me ertoe aan.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 28 2008 01:51pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 01:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 07:50pm)
ik zit bij je moeder.


NO WAI!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 01:51pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 20:51)
NO WAI!


yes wai
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 01:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 07:51pm)
yes wai


O RLY?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 01:52pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 21:51)
O RLY?


Ja echt wel en ik zit bij jouw wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 01:52pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 20:51)
O RLY?


ya rly -.-
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 01:53pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 07:52pm)
ya rly -.-


stop spam please
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 01:54pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 21:53)
stop spam please


wrm vind je me niet leuk dan ?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 01:54pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 28 Jan 2008, 20:54)
wrm vind je me niet leuk dan ?


waar is je sig ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll