d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rip
12Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 01:34pm
xepo
is voor de 100 gegaan
xepo

zen laatste warn was voor porn pics in pvp eu forum

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 01:34pm
lol
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 28 2008 01:35pm
Als hij gelosered wordt komt ie wel terug, maak je geen zorgen. happy.gif

This post was edited by Toasts on Jan 28 2008 01:36pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 01:36pm
Quote (Toasts @ Mon, Jan 28 2008, 07:35pm)
Als hij gelosered wordt komt ie wel terug, maak je geen zorgen. happy.gif


hehe
ik quote die pics dat iedereen ze zag hij werd helemaal blij^^
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 28 2008 01:40pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 28 2008, 08:34pm)
xepo
is voor de 100 gegaan
xepo

zen laatste warn was voor porn pics in pvp eu forum


Hij maakt wel een nieuw account.
Dat heeft hij de vorige keer ook gedaan. wink.gif
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 01:56pm
Voor de duidelijkheid ik ben niet xepo
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 02:05pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 21:56)
Voor de duidelijkheid ik ben niet xepo


DuH !
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 28 2008 02:18pm
Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 21:56)
Voor de duidelijkheid ik ben niet xepo


jij bent echt een complete en totale mongool, of niet...
ik zou zelfs durven stellen dat de meeste -zo niet, alle- op een hoger niveau leven dan jij.

Tip:

doe een putdeksel omhoog, leg je hoofd boven het gat, laat de deksel langzaam zakken (zodat je je hoofdje niet zeer doet) en wacht totdat er een vrachtwagen voorbij komt die per ongeluk net de stoeprand mee pakt.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:43pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 21:36)
hehe
ik quote die pics dat iedereen ze zag hij werd helemaal blij^^

ik quote ook welis porn toen kreeg ik dit.

Warning Added Sat, 1 Sep 2007, 17:03 re-posting porn
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10752952&st=75 paparick

hopelijk is xepo snel terug anders zit ik hier straks in me eentje tussen al die newfags.

This post was edited by edujackass on Jan 28 2008 02:44pm
Member
Posts: 1,470
Joined: Jun 15 2003
Gold: 250.69
Jan 28 2008 02:46pm
Lmao, Old school :-)
Wat leven in de brouwerij
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll