Quote (Goonzu @ Mon, 28 Jan 2008, 21:56)
Voor de duidelijkheid ik ben niet xepo
jij bent echt een complete en totale mongool, of niet...
ik zou zelfs durven stellen dat de meeste -zo niet, alle- op een hoger niveau leven dan jij.
Tip:
doe een putdeksel omhoog, leg je hoofd boven het gat, laat de deksel langzaam zakken (zodat je je hoofdje niet zeer doet) en wacht totdat er een vrachtwagen voorbij komt die per ongeluk net de stoeprand mee pakt.