d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Niet Meer Topics Openen Hier!
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:12pm
Alle topics gemaakt door gehawkkyy zitten vol met vieze plaatjes! Ook oudere topics zitten vol!


Niks openen!

Ik heb de gms al gewaarschuwd
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 27 2008 04:18pm
Balakai heart.gif

Damn dat was best ranzig..
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 27 2008 04:31pm
Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 11:12pm)
Alle topics gemaakt door gehawkkyy zitten vol met vieze plaatjes! Ook oudere topics zitten vol!


Niks openen!

Ik heb de gms al gewaarschuwd


Waar is jouw 'hoi' topic naartoe?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 27 2008 04:34pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, Jan 27 2008, 11:31pm)
Waar is jouw 'hoi' topic naartoe?


Goede vraag ohmy.gif

edit: ik heb nog nooit zo'n gehawk fotootje gezien, kben er nog blij om ook.
edit2: nu hebbe ze juist die andere zen topic ook removed

This post was edited by Demonsangel on Jan 27 2008 04:35pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:35pm
oh goddank!!!
dankjewel voor deze waarschuwing!!!!
en door de gms waarschuwen heb je wss zo ook een mod tag tepakken man!!!!
suces!!!

als je hier nu al een tijdje zat had je kunnen weten dat gehawk en zijn multies af en toe welis limoenfeestje willen posten.

This post was edited by edujackass on Jan 27 2008 04:36pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:44pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:35pm)
oh goddank!!!
dankjewel voor deze waarschuwing!!!!
en door de gms waarschuwen heb je wss zo ook een mod tag tepakken man!!!!
suces!!!

als je hier nu al een tijdje zat had je kunnen weten dat gehawk en zijn multies af en toe welis limoenfeestje willen posten.


Denk je dat ik mod wil worden? o.O

Die plaatjes waren smerig ik waarschuw de mensen hier alleen!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:51pm
dankjewelll!!!!!
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:55pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:51pm)
dankjewelll!!!!!


Dit is sarcastisch en dat vat ik op als personal attack icon_pointr.gif reported
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll