d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
1237Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 27 2008 01:34pm
Hallo!

Ik heb een probleem; of eigenlijk mijn vriendin. Zij zoekt een bepaalde soort schoen, maar ik kan hem nergens vinden op het internet. Wellicht hebben jullie meer mazzel.

Gezocht (zeer specifiek, dus let op):
Adidas Handball Spezial, maat 38,5 (5,5 = Amerikaans iirc), zwart en natuurlijk de vrouwenuitvoering.

Eeuwige dank voor de vinder.
Ruben
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 01:38pm
Ik help mee zoeken voor 2.13 FG tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 27 2008 01:43pm
38.5 is volgens mij heel niet 5.5 hoor. Kzal ff researchen smile.gif

deze?

edit2:

38.5 is maat 6.5


Misschien hebben ze em bij de frisco : /

This post was edited by uNoTopia on Jan 27 2008 01:51pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 27 2008 01:44pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 20:38)
Ik help mee zoeken voor 2.13 FG tongue.gif


omg als je t daar voor doet-.-
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 27 2008 01:51pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 27 Jan 2008, 21:43)
38.5 is volgens mij heel niet 5.5 hoor. Kzal ff researchen smile.gif

deze?

[img]http://www.regi-shoes.com/images/Image/2007News300/018189_F.jpg[/img]edit2:

38.5 is maat 6.5


Inderdaad, dat zijn ze. Hoe te bestellen in Nederland? Of is er ergens een verkoopadres?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 02:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jan 27 2008, 07:51pm)
Inderdaad, dat zijn ze. Hoe te bestellen in Nederland? Of is er ergens een verkoopadres?


Ik vertel het je voor 2.13 FG
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 27 2008 02:14pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 22:09)
Ik vertel het je voor 2.13 FG


Ik verkoop je moeder voor 2.13 FG.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 02:15pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jan 27 2008, 08:14pm)
Ik verkoop je moeder voor 2.13 FG.


Ik denk niet dat zij zoveel oplevert helaas.. tongue.gif

This post was edited by Tsubasa on Jan 27 2008 02:16pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 27 2008 02:20pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 22:15)
Ik denk niet dat zij zoveel oplevert helaas.. tongue.gif


Precies zoveel zelfs. Heb ik in je 18+ forum geruild.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 02:31pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jan 27 2008, 08:20pm)
Precies zoveel zelfs. Heb ik in je 18+ forum geruild.


Reported
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Closed New Topic New Poll