d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 100 Fg
1237Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 08:31pm
voor diegene die mij het hart leverd van gehawkt
wat een iritante kutgozer lol ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 26 2008 09:18pm


dit is toch op z'n minst 50 waard...
ken wel wat efgees gebruiken atm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 10:02pm
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 04:18)


dit is toch op z'n minst 50 waard...
ken wel wat efgees gebruiken atm


kd8 dat jij de regels wel wist ^^
mooie poging maar helaas wil ik wel de echte ^^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 26 2008 10:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 04:02am)
kd8 dat jij de regels wel wist ^^
mooie poging maar helaas wil ik wel de echte ^^


ik ken de regels idd. je mag niet aanzetten tot geweld.
ik kan hier zelfs aangifte van doen bij de politie.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 04:06am
[img]http://img182.imageshack.us/img182/387/1a01az1.jpg[/img]
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 27 2008 04:23am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Jan 27 2008, 10:06am)


hehe smile.gif


deze topic slaat nergens op
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 27 2008 04:32am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 27 Jan 2008, 11:23)
hehe smile.gif


deze topic slaat nergens op


bbdg slaat nergens op
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 04:35am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 27 Jan 2008, 11:32)
bbdg slaat nergens op


daarom is ie stoer,

hij heeft alle aandacht!

edit: vooral die van jou, Tha_Axid.

This post was edited by Godsterrorforce on Jan 27 2008 04:35am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 27 2008 04:44am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, 27 Jan 2008, 11:35)
daarom is ie stoer,

hij heeft alle aandacht!

edit: vooral die van jou, Tha_Axid.


meer vooral die van gehawk of zoiets, kweet niet of je de 20 laatste topics hebt gezien
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 05:05am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Jan 27 2008, 10:35am)
daarom is ie stoer,

hij heeft alle aandacht!

.


misschien is hij dan ook zo'n bloem
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Closed New Topic New Poll