☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> 100 Fg
1
2
3
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1114
Replies: 60
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#1
Jan 26 2008 08:31pm
voor diegene die mij het hart leverd van gehawkt
wat een iritante kutgozer lol ^^
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#2
Jan 26 2008 09:18pm
dit is toch op z'n minst 50 waard...
ken wel wat efgees gebruiken atm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#3
Jan 26 2008 10:02pm
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 04:18)
dit is toch op z'n minst 50 waard...
ken wel wat efgees gebruiken atm
kd8 dat jij de regels wel wist ^^
mooie poging maar helaas wil ik wel de echte ^^
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#4
Jan 26 2008 10:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 04:02am)
kd8 dat jij de regels wel wist ^^
mooie poging maar helaas wil ik wel de echte ^^
ik ken de regels idd. je mag niet aanzetten tot geweld.
ik kan hier zelfs aangifte van doen bij de politie.
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#5
Jan 27 2008 04:06am
[img]http://img182.imageshack.us/img182/387/1a01az1.jpg[/img]
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#6
Jan 27 2008 04:23am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Jan 27 2008, 10:06am)
hehe
deze topic slaat nergens op
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#7
Jan 27 2008 04:32am
Quote (stefan_FFH @ Sun, 27 Jan 2008, 11:23)
hehe
deze topic slaat nergens op
bbdg slaat nergens op
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#8
Jan 27 2008 04:35am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 27 Jan 2008, 11:32)
bbdg slaat nergens op
daarom is ie stoer,
hij heeft alle aandacht!
edit: vooral die van jou, Tha_Axid.
This post was edited by Godsterrorforce on Jan 27 2008 04:35am
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#9
Jan 27 2008 04:44am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, 27 Jan 2008, 11:35)
daarom is ie stoer,
hij heeft alle aandacht!
edit: vooral die van jou, Tha_Axid.
meer vooral die van gehawk of zoiets, kweet niet of je de 20 laatste topics hebt gezien
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#10
Jan 27 2008 05:05am
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Jan 27 2008, 10:35am)
daarom is ie stoer,
hij heeft alle aandacht!
.
misschien is hij dan ook zo'n bloem
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
7
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact