d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepo
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 11:35am
Ik ben een narcist.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 26 2008 11:45am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 26 2008 11:45am
Cluster B van de persoonlijkheidsstoornissen.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 11:50am
Quote (Xepo @ Sat, Jan 26 2008, 05:35pm)
Ik ben een narcist.


Zal ik je helpen naar de 100%?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 11:54am
ik ook
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:15pm
is dat een bloem?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 26 2008 12:17pm
Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:15)
is dat een bloem?


http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcist

This post was edited by uNoTopia on Jan 26 2008 12:17pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:20pm
ok, dus iemand die zichzelf geweldig vind maar onderbewust eigenlijk weet dat hij dat niet is? focken hell xepo u is in need of a shrink yo
ik vind mezelf zegmaar... erm.. gewoon? O_o
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 26 2008 12:24pm
Quote (Xepo @ Sat, 26 Jan 2008, 18:35)
Ik ben een narcis


=)
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:02pm
Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:20)
ok, dus iemand die zichzelf geweldig vind maar onderbewust eigenlijk weet dat hij dat niet is? focken hell xepo u is in need of a shrink yo
ik vind mezelf zegmaar... erm.. gewoon? O_o
Nee, ik geil gewoon op het zien van mijn nickname in de topiclijst.

Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:50)
Zal ik je helpen naar de 100%?
Ok.

This post was edited by Xepo on Jan 26 2008 01:03pm
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll