Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:20)
ok, dus iemand die zichzelf geweldig vind maar onderbewust eigenlijk weet dat hij dat niet is? focken hell xepo u is in need of a shrink yo
ik vind mezelf zegmaar... erm.. gewoon? O_o
Nee, ik geil gewoon op het zien van mijn nickname in de topiclijst.
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:50)
Zal ik je helpen naar de 100%?
Ok.
This post was edited by Xepo on Jan 26 2008 01:03pm