d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 26 2008 11:27am
Vind je het niet geweldig, dat JIJ alle aandacht krijgt?! biggrin.gif

Het zal me dan ook niets verbazen dat dit topic binnen 10 minuten geclosed is, aangezien jou naam er staat...
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 11:52am
Ik zou mij doodschamen en dus echt NOOIT zon foto van mijzelf op hyves plaatsen.. zo zie je maar weer kinderen er lopen veel kanker ratten op deze aarde
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 11:58am
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:52)
Ik zou mij doodschamen en dus echt NOOIT zon foto van mijzelf op hyves plaatsen.. zo zie je maar weer kinderen er lopen veel kanker ratten op deze aarde


jij bent het levende bewijs ^^

haha omdat jij geen zelfvertrouwen hebt?
kut maagd van 20
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 26 2008 12:23pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 18:58)
jij bent het levende bewijs ^^

haha omdat jij geen zelfvertrouwen hebt?
kut maagd van 20


vraagje. wat maakt het uit dat (of?) hij nog maagd is? zit dat je zo dwars?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:24pm
komop badboy ga nu is weggggg
eigenlijk moet ik me oude wegpest posts weeris opzoeken en zien hoe ik je toen weggekregen had. is jammer dat je niet weggebleven bent.
/googlet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:26pm
Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:24)
komop badboy ga nu is weggggg
eigenlijk moet ik me oude wegpest posts weeris opzoeken en zien hoe ik je toen weggekregen had. is jammer dat je niet weggebleven bent.
/googlet.


eeehm??

je hebt me nog nooit weggepest btw dat woord is al kinderachtig

en jurk.. ja nogal :'(
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:29pm
was vroeger in de computer topics
ik begon

OHHAI BADBOY DE GHAAAAKKSTEEEEEEEE

NOG TRAKTOR GEREDEN? dat soort shit

en toen ging je een behoorlijke tijd weg. goeie periode was dat.

serieus je hebt een fucken quote syndroom in dat emt vrouwen sieraade doorboorde hoofdt van jou
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:32pm
Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:29)
was vroeger in de computer topics
ik begon

OHHAI BADBOY DE GHAAAAKKSTEEEEEEEE

NOG TRAKTOR GEREDEN? dat soort shit

en toen ging je een behoorlijke tijd weg. goeie periode was dat.

serieus je hebt een fucken quote syndroom in dat emt vrouwen sieraade doorboorde hoofdt van jou


hoofdt nog wel ohmy.gif

rofl jij bent grappig
ben btw geen boer en ik post wel eens in pc topics ja, omdat die mij intereseren
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:33pm
ik ruik....




nerds.
en ja, ik ben grappig.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:33pm
Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:33)
ik ruik....




nerds.
en ja, ik ben grappig.


ik lach me echt wel kapot hiero.












































































NOT.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll