Quote (edujackass @ Sat, 26 Jan 2008, 19:29)
was vroeger in de computer topics
ik begon
OHHAI BADBOY DE GHAAAAKKSTEEEEEEEE
NOG TRAKTOR GEREDEN? dat soort shit
en toen ging je een behoorlijke tijd weg. goeie periode was dat.
serieus je hebt een fucken quote syndroom in dat emt vrouwen sieraade doorboorde hoofdt van jou
hoofdt nog wel

rofl jij bent grappig
ben btw geen boer en ik post wel eens in pc topics ja, omdat die mij intereseren