d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 04:19am
Hoi Edu

Heb je net mijn laatste gold gegeven als stimulans om je warnings weg te werken.
Ik ga weg dus geen uber zinloze posts meer van mij. Hoop wel dat badboy ook opdonderd.. dan is de vrede herstelt hier tongue.gif

Groeten,

Gehawk
Akiraprise
Goonzu
Jheronymus
Alien2kk
Tomtom2k
Robuust
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 26 2008 04:37am
Dus?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 26 2008 04:40am
We zijn er vanaf blijkbaar. happy.gif

This post was edited by Toasts on Jan 26 2008 04:40am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 04:43am
*added to yoghurtlist*

naja thanks voor je fg. ik zal je multi acc accusation niet meer bumpen aangezien het die mensen tog geen fuck kan schelen.
het zal tog nog minstens 3 maanden duren voor ik 1 warn weg krijg. als njaguar mn pms leest dan.. na het sturen van de pm kan het ook nog 3 maanden duren tot ik antwoord krijg.

This post was edited by edujackass on Jan 26 2008 04:59am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 26 2008 06:47am
Quote (gehawk @ Sat, Jan 26 2008, 10:19am)
Hoi Edu

Heb je net mijn laatste gold gegeven als stimulans om je warnings weg te werken.
Ik ga weg dus geen uber zinloze posts meer van mij. Hoop wel dat badboy ook opdonderd.. dan is de vrede herstelt hier tongue.gif 

Groeten,

Gehawk
Akiraprise
Goonzu
Jheronymus
Alien2kk
Tomtom2k
Robuust


zijn dit allemaal accs van hem? ohmy.gif
als je over multy spreekt , hier heb je een harde

nuja , vind ik niet erg , je kon toch aleen maar domme bulshit posten
tot nooit meer
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 06:57am
de meeste mensen waren zich wel degelijk bewust van dat hij al die accounts had.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 07:42am
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 11:19)
Hoi Edu

Heb je net mijn laatste gold gegeven als stimulans om je warnings weg te werken.
Ik ga weg dus geen uber zinloze posts meer van mij. Hoop wel dat badboy ook opdonderd.. dan is de vrede herstelt hier tongue.gif 

Groeten,

Gehawk
Akiraprise
Goonzu
Jheronymus
Alien2kk
Tomtom2k
Robuust


weer een homo minder.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 07:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 14:42)
weer een homo minder.


sad.gif strax ben jij nog alleen over, erg voor je.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 07:52am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 26 Jan 2008, 14:48)
sad.gif strax ben jij nog alleen over, erg voor je.


hmm dan vergis je je ik dacht eerder aan jouw

je stalkt me ofzo?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 07:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 14:52)
hmm dan vergis je je ik dacht eerder aan jouw

je stalkt me ofzo?


nee ik reply op jouw replies
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll