ik zal van te voren even melden, dit is niet 1 van mijn m8's.
btw, dat je een multie bent ligt er zoo vreselijk dik op. je hoeft heus niet met verschillende accounts nog te doen alsof het verschillende mensen zijn idioot
This post was edited by edujackass on Jan 25 2008 06:07pm