d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboy
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 5
Joined: Jan 20 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 25 2008 05:58pm
Vuile kanker rat die je bent ga toch eens weg
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 25 2008 06:01pm
Wat is het verschil tussen badboy en een dode vis

EEN VIS STINKT PAS ALS DIE DOOD IS

BADBOY KANKER GEWOON OP .

MET JE LELIJKE HYVES FOTO'S
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 06:03pm
ik zal van te voren even melden, dit is niet 1 van mijn m8's.

btw, dat je een multie bent ligt er zoo vreselijk dik op. je hoeft heus niet met verschillende accounts nog te doen alsof het verschillende mensen zijn idioot

This post was edited by edujackass on Jan 25 2008 06:07pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 25 2008 06:04pm
Vieze kanker badboy je bent idd een kanker stinkende rat ja
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll