d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Examens Zijn Oerneig Gedaan! > Yarrr!
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 25 2008 10:28am
examenfrustraties.be!
En hoe zijn jullie examen verloope,.?!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 10:34am
keihard gekontneukt. tot nu toe dan. als ik dit jaar blijf zitten kan ik van school.
sta atm 3 onvoldoendes.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 25 2008 10:41am
Wat is een oerneig?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 25 2008 10:43am
Dat is Oost-Vlaams voor VET COOL.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 25 2008 10:45am
Quote (�?NNI @ Fri, 25 Jan 2008, 18:43)
Dat is Oost-Vlaams voor VET COOL.


Thanks.
Mijn tentamens zitten er na vandaag op! Wat een opluchting!
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 25 2008 10:46am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Jan 25 2008, 05:28pm)
examenfrustraties.be!
En hoe zijn jullie examen verloope,.?!


Ik heb al sinds dinsdag gedaan.
Het is nog steeds mogelijk dat ik overal door ben, maar realistisch gezien zullen er wel een drietal buizen bij zitten.
'k Heb nu wel het gevoel dat er geen rampen bijzitten. tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 25 2008 10:48am
Oh eindelijk, maar voor mij was het nie moeilijk smile.gif Eerst vwo gedaan, nu havo5 sad.gif

Dat verschil is enorm...
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 25 2008 10:51am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Jan 25 2008, 04:28pm)
examenfrustraties.be!
En hoe zijn jullie examen verloope,.?!


ik heb al heel lang geen examen gedaan


wat is oerneig?
wat is Yarrr! ?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 25 2008 10:53am
gistere laatste tentamen de rest al trug gekregen, heb wss 1 van de 4 gehaald
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 25 2008 10:54am
Quote (uNoTopia @ Fri, 25 Jan 2008, 17:48)
Oh eindelijk, maar voor mij was het nie moeilijk smile.gif Eerst vwo gedaan, nu havo5 sad.gif

Dat verschil is enorm...


In welke klas ben je van vwo naar havo gegaan? Ik heb namelijk ook 2 jaar atheneum gedaan, en doe nu ook havo 5. Merkte niet bijster veel verschil.

Oh, ik heb trouwens m'n SE's verneukt, voor wie het wil weten. Heb 4 (van de 7) cijfers teruggehad, waarvan 3 onvoldoendes.

This post was edited by mUMmY- on Jan 25 2008 10:55am
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll