Quote (uNoTopia @ Fri, 25 Jan 2008, 17:48)
Oh eindelijk, maar voor mij was het nie moeilijk

Eerst vwo gedaan, nu havo5

Dat verschil is enorm...
In welke klas ben je van vwo naar havo gegaan? Ik heb namelijk ook 2 jaar atheneum gedaan, en doe nu ook havo 5. Merkte niet bijster veel verschil.
Oh, ik heb trouwens m'n SE's verneukt, voor wie het wil weten. Heb 4 (van de 7) cijfers teruggehad, waarvan 3 onvoldoendes.
This post was edited by mUMmY- on Jan 25 2008 10:55am