☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wil Iemand Mij Ff Helpe?
Closed
New Topic
New Poll
Views: 196
Replies: 9
Track Topic
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#1
Jan 24 2008 01:30pm
ik ben op me hijv door n aantal grapjasse op niet ok gezet. zouden jullie mij ff kunne helpe hun dezelfde streek te levere??
geef t ff door dan pm ik je de profiele.. en de reden als je wilt
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#2
Jan 24 2008 01:31pm
Wat?
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#3
Jan 24 2008 01:32pm
Uhh?
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#4
Jan 24 2008 01:32pm
Quote (�?NNI @ Thu, 24 Jan 2008, 20:31)
Wat?
euh. er is n instelling: 'niet ok' op de site van hyves
als genoeg mensen daar op drukken, dan word een gebruiker gebanned.
dat is mij dus overkomen door paar mensen die dachter leuk te zijn -.-
/e snap dat het niet duidelijk is als je nooit op hyves heb gezete.. ik zoek daarom ook de mense die er wel op zitte ^^
This post was edited by JurK. on Jan 24 2008 01:33pm
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#5
Jan 24 2008 01:33pm
Quote (JurK. @ Thu, Jan 24 2008, 08:32pm)
euh. er is n instelling: 'niet ok' op de site van hyves
als genoeg mensen daar op drukken, dan word een gebruiker gebanned.
dat is mij dus overkomen door paar mensen die dachter leuk te zijn -.-
Dus dat kan u echt schelen?
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#6
Jan 24 2008 01:34pm
Wat gij niet wil dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#7
Jan 24 2008 01:34pm
gebanned... LOL
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#8
Jan 24 2008 01:34pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 24 Jan 2008, 20:33)
Dus dat kan u echt schelen?
nou, kvind t beetje triest.. ~~
Quote (Xepo @ Thu, 24 Jan 2008, 20:34)
Wat gij niet wil dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nou ja, ik ben al verbanne daar ^^
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#9
Jan 24 2008 01:35pm
Quote (Xepo @ Thu, 24 Jan 2008, 20:34)
Wat gij niet wil dat U geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gij wilt. Zenne. Allez.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#10
Jan 24 2008 09:47pm
lolop
Go Back To
Nederlands
Topic List
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact