d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lekker Eten Topik > Jo
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 24 2008 01:15pm
ossenhaas op de teppanyaki beetje scherp maken
met gebakken aardappelen
paksoi wokken in creme en KON BAU saus (scherp) en dan over aardappelen gieten

OMG
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 24 2008 01:16pm
ok
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 24 2008 01:36pm
13fg FT on #3
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 24 2008 01:39pm
hm.. ik ben nog steeds van eendenborst met frambozensaus tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 24 2008 01:40pm
broodje frikandel met pindasaus > wat jij net opnoemt
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 24 2008 01:53pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 24 Jan 2008, 21:36)
13fg FT on #3


wat? tongue.gif

Beetje van die buitelandse gerechten enzo
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 24 2008 01:53pm
Quote (JurK. @ Thu, 24 Jan 2008, 20:39)
hm.. ik ben nog steeds van eendenborst met frambozensaus tongue.gif


daar kun je mij voor wakkermaken wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 24 2008 02:45pm
ik moet nu egt kenkah hard scheiten door die 3 hamburgers en de ikea friet die ik net op heb
focken hell.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 03:20pm
andijvie stamp >>
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 24 2008 03:24pm
owja dit is kaaskop land sad.gif

IMMIGRANTEN NEMEN HOLLANDS ETEN OVER XAXAXA

shaormatente en aziatische restaurants worden hopelijk meer bezocht dan die friet tenten ^^
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll