d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Tof Is Het Als
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 04:48am
je stage over anderhalve dag erop zit en er nu niemand n probleem van maak dat ik carnavalsmuziek zit te luisteren? tongue.gif

dit is werkelijk waar het leve mense.. frietje ete, internette, carnavalsmuziek luistere..

alaaf!


ps: geen carnaval is voor boere opmerkingen plz (hoi wuben 8D)
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 05:00am
carnaval is voor landbouwwerkers!
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 05:15am
Quote (JurK. @ Wed, 23 Jan 2008, 11:48)
je stage over anderhalve dag erop zit en er nu niemand n probleem van maak dat ik carnavalsmuziek zit te luisteren? tongue.gif

dit is werkelijk waar het leve mense.. frietje ete, internette, carnavalsmuziek luistere..

alaaf!


ps: geen carnaval is voor boere opmerkingen plz (hoi wuben 8D)


ga jij eens eventjes snel naar je kamer en je daar zitten schamen mad1.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 05:28am
Quote (AverageJoe @ Wed, 23 Jan 2008, 12:15)
ga jij eens eventjes snel naar je kamer en je daar zitten schamen mad1.gif


tis me een-na-laatste dag vandaag jellepop tongue.gif

moet nog 1 dinge schrijve voor school en dan hek geen taken meer.. collega's weten ervan or tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 23 2008 05:48am
Quote (Tha_Axid @ Wed, 23 Jan 2008, 12:00)
carnaval is voor landbouwwerkers!


Carnaval is....


bier drinken.
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 23 2008 06:19am
carnaval is lame lol ... carnavalmuziek sux

electro/r&b wa ze in de dancings spele is zoveels beter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 23 2008 06:27am
Quote (Sorceking @ Wed, 23 Jan 2008, 14:19)
carnaval is lame lol ... carnavalmuziek sux

electro/r&b wa ze in de dancings spele is zoveels beter


Jij snapt er dus geen zak van. Heb je ooit wel eens carnaval gevierd?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 23 2008 07:04am
Houd me op de hoogte wanneer alles daar klaar gezet is en begint.
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 07:29am
Quote (Sorceking @ Wed, 23 Jan 2008, 13:19)
carnaval is lame lol ... carnavalmuziek sux

electro/r&b wa ze in de dancings spele is zoveels beter


yoyo r&b fo shizzle a la tmf neger
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 07:34am
Quote (AverageJoe @ Wed, 23 Jan 2008, 14:29)
yoyo r&b fo shizzle a la tmf neger


zap de neger ftw!
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll