Quote (JurK. @ Wed, 23 Jan 2008, 11:48)
je stage over anderhalve dag erop zit en er nu niemand n probleem van maak dat ik carnavalsmuziek zit te luisteren?

dit is werkelijk waar het leve mense.. frietje ete, internette, carnavalsmuziek luistere..
alaaf!
ps: geen carnaval is voor boere opmerkingen plz (hoi wuben 8D)
ga jij eens eventjes snel naar je kamer en je daar zitten schamen