☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Gsm's > Welke Heb Je?
1
2
3
12
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 2133
Replies: 110
Track Topic
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#1
Jan 22 2008 04:16pm
ik heb een nokia n76
http://www.mobime.ru/var/news/2007/01/08/03_n76_hires.jpg
http://www.3g.co.uk/PR/June2007/N76Jewel.jpg
NL-JOERI
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold
:
Locked
#2
Jan 22 2008 04:18pm
Nokia N73
http://www.slashphone.com/uploads/5402/nokia_n73_black_1.jpg
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#3
Jan 22 2008 04:22pm
http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-x480-combo.jpg
ongveer die, maar dan nog ouder, lelijker en met een gigantische antenne erop.
heb ik al 4 jaar of zo, moet egt een keer een nieuwe krijge
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#4
Jan 22 2008 04:22pm
Quote (NL-JOERI @ Tue, 22 Jan 2008, 22:18)
Nokia N73
http://www.slashphone.com/uploads/5402/nokia_n73_black_1.jpg
mooi hoeveel gigabytes heeft ie voor muziek etc?
mijn momenteel een kaart van 2gig en 30 mb op de gsm zelf
@axid: ja die heb ik al gezien met die antennes die zijn eigelijk wel kut ^^
This post was edited by ben6660 on Jan 22 2008 04:23pm
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#5
Jan 22 2008 04:23pm
Nokia 2610..
geen zin om een plaatje te zoeken
http://www.google.com
This post was edited by Spykerr on Jan 22 2008 04:23pm
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#6
Jan 22 2008 04:24pm
Samsung D600
ja, jullie kennen hem wel.
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#7
Jan 22 2008 04:24pm
Quote (Godsterrorforce @ Tue, 22 Jan 2008, 22:24)
Samsung D600
ja, jullie kennen hem wel.
yep en die van spykerr ook
MinoSo_NL
Member
Posts: 5,812
Joined: Nov 16 2005
Gold
:
3.00
#8
Jan 22 2008 04:25pm
Heb
Nokia N82
besteld
als goed is komt ie één deze dagen binnen
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#9
Jan 22 2008 04:32pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, Jan 22 2008, 11:22pm)
http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-x480-combo.jpg
ongveer die, maar dan nog ouder, lelijker en met een gigantische antenne erop.
heb ik al 4 jaar of zo, moet egt een keer een nieuwe krijge
5-6 jaar ouder nokia 3310, berichten sturen lukt, maar als iemand me belt valt ie direct uit :C
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#10
Jan 22 2008 04:34pm
Quote (MinoSo_NL @ Tue, 22 Jan 2008, 22:25)
Heb
Nokia N82
besteld
als goed is komt ie één deze dagen binnen
heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
12
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact