d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
12312Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 22 2008 04:22pm
http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-x480-combo.jpg
ongveer die, maar dan nog ouder, lelijker en met een gigantische antenne erop.
heb ik al 4 jaar of zo, moet egt een keer een nieuwe krijge
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 04:22pm
Quote (NL-JOERI @ Tue, 22 Jan 2008, 22:18)


mooi hoeveel gigabytes heeft ie voor muziek etc?
mijn momenteel een kaart van 2gig en 30 mb op de gsm zelf

@axid: ja die heb ik al gezien met die antennes die zijn eigelijk wel kut ^^

This post was edited by ben6660 on Jan 22 2008 04:23pm
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 22 2008 04:23pm
Nokia 2610..

geen zin om een plaatje te zoeken icon_pointr.gif http://www.google.com

This post was edited by Spykerr on Jan 22 2008 04:23pm
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 22 2008 04:24pm
Samsung D600

ja, jullie kennen hem wel.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 04:24pm
Quote (Godsterrorforce @ Tue, 22 Jan 2008, 22:24)
Samsung D600

ja, jullie kennen hem wel.


yep en die van spykerr ook biggrin.gif
Member
Posts: 5,812
Joined: Nov 16 2005
Gold: 3.00
Jan 22 2008 04:25pm
Heb Nokia N82 besteld

als goed is komt ie één deze dagen binnen biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 22 2008 04:32pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, Jan 22 2008, 11:22pm)
http://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-x480-combo.jpg
ongveer die, maar dan nog ouder, lelijker en met een gigantische antenne erop.
heb ik al 4 jaar of zo, moet egt een keer een nieuwe krijge


5-6 jaar ouder nokia 3310, berichten sturen lukt, maar als iemand me belt valt ie direct uit :C
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 04:34pm
Quote (MinoSo_NL @ Tue, 22 Jan 2008, 22:25)
Heb Nokia N82 besteld

als goed is komt ie één deze dagen binnen biggrin.gif


heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)
Go Back To Nederlands Topic List
12312Next
Closed New Topic New Poll