d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hey
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 5
Joined: Jan 20 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 21 2008 12:23pm
Ik ben nu echt GEIL terwijl ik zit te browsen..

Ik heb lekkere borsten en ben opzoek naar een hete jongen.. het liefst eentje met 90% warn

Hmm ik heb nu al zin.. jij ook?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 21 2008 01:01pm
Quote (alien2kk @ Mon, 21 Jan 2008, 20:23)
Ik ben nu echt GEIL terwijl ik zit te browsen..

Ik heb lekkere borsten en ben opzoek naar een hete jongen.. het liefst eentje met 90% warn

Hmm ik heb nu al zin.. jij ook?


weer een multi erbij
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 21 2008 01:12pm
Quote (Zompy @ Mon, 21 Jan 2008, 20:01)
weer een multi erbij


stout.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 21 2008 01:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 20:12)
stout.


spam
EDIT: en warn biggrin.gif nog maar 9 te gaan wink.gif

This post was edited by Tha_Axid on Jan 21 2008 01:24pm
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 21 2008 01:41pm
Is 80 ook goed?!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 21 2008 01:59pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Jan 2008, 21:12)
stout.


orly?

Quote (Xepo @ Mon, 21 Jan 2008, 21:41)
Is 80 ook goed?!


ze ( of omgebouwde hij ) heeft gevraagd om 90%
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 21 2008 02:10pm
Quote (Zompy @ Mon, 21 Jan 2008, 20:59)
ze ( of omgebouwde hij ) heeft gevraagd om 90%
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll