d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden Jullie Van Mijn Signature?
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 09:28am
Die uitspraken van Badboy zijn hilarisch? Wie is het met mij eens?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 20 2008 09:31am
wat ben ik plotseling blij dat ik geen signatures kan zien.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 20 2008 09:35am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 20 2008, 04:31pm)
wat ben ik plotseling blij dat ik geen signatures kan zien.


Je mist niet veel hoor wink.gif.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 20 2008 09:51am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 17:28)
Die uitspraken van Badboy zijn hilarisch? Wie is het met mij eens?


Tering, jij bent aap #12.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 20 2008 10:04am
meine is leuker laugh.gif
en je sig is te groot, is zou de spaties tussen de zinnen weghalen
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll