d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Zien Jullie Badboy Liever Vertrekken?
123Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:23am
Naar aanleiding van mijn topic nu over Badboy

Zien jullie het 'kernafval' liever weggaan?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 20 2008 07:23am
Quote (gehawk @ Sun, 20 Jan 2008, 15:23)
Naar aanleiding van mijn topic nu over Badboy

Zien jullie het 'kernafval' liever weggaan?


Ja. Maar jij mag ook vertrekken hoor.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:24am
Quote (Toasts @ Sun, Jan 20 2008, 01:23pm)
Ja. Maar jij mag ook vertrekken hoor.


Weet ik

maar daar is al een topic over smile.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 20 2008 07:24am
Ga weg. Alsjeblieft?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:24am
Quote
Naar aanleiding van mijn topic nu over Badboy

Zien jullie het 'kernafval' liever weggaan?

Haal m'n woorden uit je mond, kloothommel.

This post was edited by ¢?NNI on Jan 20 2008 07:25am
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:25am
ik heb nee gestemt tongue.gif ... hij heeft mooie filmpjes gepost in mijn tekenfilm topic smile.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:26am
Quote (Falkerakatim @ Sun, Jan 20 2008, 01:25pm)
ik heb nee gestemt tongue.gif ... hij heeft mooie filmpjes gepost in mijn tekenfilm topic smile.gif


kankerlijer
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:27am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 01:26pm)
kankerlijer


leer nederlands voor je begint met moeilijke woorden te gebruiken
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 07:28am
eric mag van mij blijven ofc ^^ jij daarintegen moet egt OPKANKEREN
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:32am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Jan 20 2008, 01:28pm)
eric mag van mij blijven ofc ^^ jij daarintegen moet egt OPKANKEREN


gelukkig denken daar 9 andere ratten daar anders over
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll