d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Van Jullie Ziet Mij Liever Gaan?
12Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 06:58am
Stem allemaal

Als er meer dan 50 mensen op Ja stemmen ga ik weg
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:02am
lol smile.gif er zijn ni eens 50 mensen die gebruik make van dutch forum^^
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:02am
/reported as spam

Ga maar gewoon weg, kneusje. Als je twijfelt of je ergens wel welkom bent, dan ben je beleefd en loop je de deur uit. Doe het nou maar gewoon.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 07:02am
oh dan maken we er tog 50
edu, heb je een vrije middag?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:08am
hmmm smile.gif morgen heb ik nog wel even tijd om een paar multi's aan te make:)
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 20 2008 07:12am
wat een kansloze topic, zou je niet liever je tijd besteden aan het probleem met het afval van de kernenergie?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:16am
Quote (PYF_Secret @ Sun, Jan 20 2008, 01:12pm)
wat een kansloze topic, zou je niet liever je tijd besteden aan het probleem met het afval van de kernenergie?


welk probleem met afval van kernenergie?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:21am
BadBoy is het kernafval op dit forum.

Natuurlijk heb ik ook op 'ja' gestemd. Idiotenbestrijder, je weet.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 20 2008 07:28am
Nog maar 37 te gaan.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:33am
Ik heb 4 fans XD

willen jullie je bekend maken lol

dit had ik niet verwacht
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll