d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iso: Een Leven
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 19 2008 04:28pm
Ik verveel me dood nu..

Heb net mijn scriptie teruggekregen van 9 a4'tjes.. guess what een 3,9 -.-

School = pain in the ass

Share hier je levensverhaal oid

Blehhhh

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 19 2008 04:52pm
school is ez
maar life sux, in mn eerste levensjaar ben ik lastig gevallen door mn neef.
een of andere rare gast. echt hij heeft tepelpiercings en hij vind zichzelf stoer en zo.
hij heeft aan tattoe op zn reed, BBDG
egt gebrand om mn netvlies :S
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 19 2008 04:57pm
tja Jheronymus er is maar 1 manier om van al die problemen af te komen he.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 19 2008 05:00pm
www.google.com

zoek een leven
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 19 2008 05:36pm
Quote (Tha_Axid @ Sat, Jan 19 2008, 10:52pm)
school is ez
maar life sux, in mn eerste levensjaar ben ik lastig gevallen door mn neef.
een of andere rare gast. echt hij heeft tepelpiercings en hij vind zichzelf stoer en zo.
hij heeft aan tattoe op zn reed, BBDG
egt gebrand om mn netvlies :S


Het niveau is wel te doen, maar de hoeveelheid niet (althans op deze school niet)

Gelukkig laatste jaartje 5 havo nu wink.gif

Ik ben gefrustreerd want ik heb onwijs veel zin om te grinden in een mmorpg maar dit is mn examenjaar =.=

Badboy = wel zielig ja

Zal ik mijzelf ophangen?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 19 2008 05:56pm
Wat kan ik genieten van het leven biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 03:25am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 00:36)
Het niveau is wel te doen, maar de hoeveelheid niet (althans op deze school niet)

Gelukkig laatste jaartje 5 havo nu wink.gif

Ik ben gefrustreerd want ik heb onwijs veel zin om te grinden in een mmorpg maar dit is mn examenjaar =.=

Badboy = wel zielig ja

Zal ik mijzelf ophangen?


5havo veel? lol
5havo is vakantie joh, ik heb dat jaar egt niks gedaan, kei veel tussenuren en vroeg uit en zo.
makkelijk gehaald
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 03:30am
wat is 5 havo ? ...
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 03:34am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 20 Jan 2008, 10:30)
wat is 5 havo ? ...


net zoiets als een breezerslet
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2008 04:27am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 20 2008, 09:25am)
5havo veel? lol
5havo is vakantie joh, ik heb dat jaar egt niks gedaan, kei veel tussenuren en vroeg uit en zo.
makkelijk gehaald
Dat is veranderd hoor.

Ik heb nu vrijstelling voor een aantal vakken en kom nog op de 27-30 (keer 50 minuten) per week.
Ben regelmatig 5 uur thuis.

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll