☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> En Op De Zevende Dag... > Zei Eduard Dat Het Goed Was!
1
2
3
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 794
Replies: 41
Track Topic
ImFromHolland
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold
:
0.00
#1
Jan 18 2008 06:47pm
De wederopstanding van het Dutch Forum, hierbij een feit!
Opdat we scheve porno en achterlijke randdebielen wiens vernoeming niet waardig is zullen missen als kiespijn, jallelujah!
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#2
Jan 18 2008 06:48pm
het is goed moest ik potsen van peter
Roflol
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold
:
154.40
#3
Jan 18 2008 06:49pm
Het is eigenlijk erger dat er op zulke reacties gereageerd wordt. Olie - Vuur zegmaar.
ImFromHolland
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold
:
0.00
#4
Jan 18 2008 06:51pm
Quote (Roflol @ Sat, Jan 19 2008, 12:49am)
Het is eigenlijk erger dat er op zulke reacties gereageerd wordt. Olie - Vuur zegmaar.
En wie ben jij, die deze gedurfde uitspraak durft te leveren?
Roflol
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold
:
154.40
#5
Jan 18 2008 06:53pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 12:51am)
En wie ben jij, die deze gedurfde uitspraak durft te leveren?
Ik ben ik, net zoals jij jij bent. Vreemd iets, dat individualiteit ding.
ImFromHolland
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold
:
0.00
#6
Jan 18 2008 06:56pm
Quote (Roflol @ Sat, Jan 19 2008, 12:53am)
Ik ben ik, net zoals jij jij bent. Vreemd iets, dat individualiteit ding.
Het was meer een aanwijzende vraag om verklaring.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#7
Jan 18 2008 06:59pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, 19 Jan 2008, 01:56)
Het was meer een aanwijzende vraag om verklaring.
je moet even iets rustiger aan doen, het is zeer duidelijk dat die jongen zijn woordenschat niet zo door ontwikkelt is zoals die van jou
Roflol
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold
:
154.40
#8
Jan 18 2008 06:59pm
Verklaring van mijn uitspraak?
Users met een hoog adolescentie gehalte hou je op elk forum, 'tis maar hoe je er mee omgaat.
Roflol
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold
:
154.40
#9
Jan 18 2008 07:00pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Jan 19 2008, 12:59am)
je moet even iets rustiger aan doen, het is zeer duidelijk dat die jongen zijn woordenschat niet zo door ontwikkelt is zoals die van jou
Met mijn vocabulaire is niets mis. Ontwikkeld is met een D trouwens.
nm3
Member
Posts: 5
Joined: Jan 18 2008
Gold
:
0.00
#10
Jan 18 2008 07:00pm
hoi
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact