Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:24)
Ik wordt weer helemaal depressief als ik alle topics hier lees. Ik twijfel om weer te gaan snijden.. Wat vinden jullie? Aandachtsstoornis? discussier
Scheld me aub niet uit ik ben hypersensitive.. (overgevoeligheid)
ik hoef je niet uit te schelden ,.. ik erger me aan je straf je zelf met goed wat littekens dank u..