d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Doen Die Gekke Amerikanen Hier?
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:07pm
invasie ofzo? tering ratten zijn het
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:10pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:07)
invasie ofzo? tering ratten zijn het


wat doe jij hier nog?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 06:11pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, 19 Jan 2008, 00:10)
wat doe jij hier nog?


ik moet nu hem wel gelijk geven
je doet gevoelig voor maar zelf zit je iedereen uit te schelden en je verhaaltjes zijn iriterend
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:11pm
Inderdaad, 5 topics op de eerste pagina is overdreven. Heb je ADD? Kijk juffrouw schrijft wat op het bord! Wat gebeurt er buiten? Oh, mijn T-Shirt heeft een vlekje. Kijk eens wat Joost doet. Hey, wat vloog daar langs het raam. Wie kietelt er op mijn rug? TOPI TOPCI TOPCI TPTPTOIC!!!

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:14pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 12:11am)
Inderdaad, 5 topics op de eerste pagina is overdreven. Heb je ADD? Kijk juffrouw schrijft wat op het bord! Wat gebeurt er buiten? Oh, mijn T-Shirt heeft een vlekje. Kijk eens wat Joost doet. Hey, wat vloog daar langs het raam. Wie kietelt er op mijn rug? TOPI TOPCI TOPCI TPTPTOIC!!!


LOL

uglyhammer.gif uglyhammer.gif uglyhammer.gif uglyhammer.gif uglyhammer.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll