d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Check Tmf Nu > Lol
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:35pm
tongue.gif biggrin.gif thumbsup.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:36pm
kaaskop clip?

triest
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:37pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:36)
kaaskop clip?

triest


Maar wel fun om tezien ,ik lusiter liever naar hardrock metal ,maar dit is wel fun om tezien naar mijn meneing
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:37pm
Quote (tenshinhan @ Fri, Jan 18 2008, 11:37pm)
Maar wel fun om tezien ,ik lusiter liever naar hardrock metal ,maar dit is wel fun om tezien naar mijn meneing


ziekelijk slecht dit
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:38pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:37)
ziekelijk slecht dit


Ook dat lompen Jumpen biggrin.gif ziet er erg dom uit, maarjah ik doe Melbourne shuffle op Hard Rock dus who care's
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:03pm
Quote (tenshinhan @ Sat, 19 Jan 2008, 00:38)
Ook dat lompen Jumpen biggrin.gif ziet er erg dom uit, maarjah ik doe Melbourne shuffle op Hard Rock dus who care's


i care , geen melbourne aids op goeie muziek doen voortaan, dan houd ik weer van je wub.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 19 2008 08:24am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 19 Jan 2008, 02:03)
i care , geen melbourne aids op goeie muziek doen voortaan, dan houd ik weer van je wub.gif


Hoezo ik doe al ruim 5jaar Melbourne shuffle heb ook op street dance gezeten ik doe eigelijk meerdere style's door elkaar 07 pinkpop heb ik wel effe paar 100 man te kijken gezet toen ik daar effe wat move's deed . Alleen maal van Die Metal Dude's en Emo Kid's die eerst dachten WTF maar toen was het zo van ohmy.gif

Dit jaar ga weer naar pinkpop dan ga met best grote groep ik zal het wel filmen want meer van ons kan aardig dansen het is niet altijd alleen maar pitten en Headbanguh !
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 19 2008 08:27am
het enige deftige programma op tmf is southpark...
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 19 2008 08:28am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 19 Jan 2008, 16:27)
het enige deftige programma op tmf is southpark...


deftige d-lol.gif
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 19 2008 08:36am
Quote (tenshinhan @ Sat, Jan 19 2008, 02:28pm)
deftige  d-lol.gif


Is belgisch voor goed

Even inburgeren he.. dit forum wordt dalijk gedomineerd door kanker belgen
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll