d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom Staan Hier Van Die Smerige Plaatjes???
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:34pm
Echt mensen doe normaal ofzo

Ik peert hem nu echt dit is te smerig voor woorden
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:35pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 00:34)
Echt mensen doe normaal ofzo

Ik peert hem nu echt dit is te smerig voor woorden


inderdaad, het is moeilijk om jou opa te zien.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:35pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:34)
Echt mensen doe normaal ofzo

Ik peert hem nu echt dit is te smerig voor woorden


Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:35pm
Quote (Godsterrorforce @ Fri, Jan 18 2008, 11:35pm)
inderdaad, het is moeilijk om jou opa te zien.


waar slaat dit nou weer op
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:36pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:35)
waar slaat dit nou weer op


Nergens zoals op het moment het gehele Nederlandse Forum
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:13pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 19 Jan 2008, 01:35)
inderdaad, het is moeilijk om jou opa te zien.

ik dacht net hetzelfde

Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:35)
waar slaat dit nou weer op


op je hoofd met een semi erecte penis.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:14pm
Quote (edujackass @ Sat, Jan 19 2008, 12:13am)
op je hoofd met een semi erecte penis.


jou hoofd = grafhoofd
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:16pm
Quote (gehawk @ Sat, Jan 19 2008, 12:14am)
jou hoofd = grafhoofd


jouw*

Ga nou maar gewoon weg zodat we je irritante aangezicht weer zo snel mogelijk kunnen vergeten. En hou eens op met die idolisatie van Eduard, hij voelt zich helemaal gevleid.
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll