Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 11:10pm)
Ondertussen ging ik verder met mijn verkenningstocht van de vagina. Beffen beviel me prima zelfs beter dan een kontje van een geile gozer likken. Dit had ik toch eerder moeten weten. Toen Ellen weer bijna kwam zei ze:"Ik wil je lul weer in me voelen schat." Daar had ik wel zin in. Ik rolde gauw een rubbertje af over mijn harde paal. Ellen lag inmiddels wijdbeens op bed. Ik zette mijn paal tegen haar kutje aan en gleed er lekker even overheen. Daarna leidde ze mijn pik in haar heerlijke warme liefdesgrotje. Het gevoel was onbeschrijvelijk. Ik gleed er heerlijk in en begon langzaam te stoten. Ondertussen tongden we en masseerde ik haar lekkere tieten. Ik genoot volop van sex met een vrouw ! Ellen was echt een geile meid. Steeds harder stootte ik terwijl ze haar nagels in mijn billen zette. "Oh ja, geile flikker kom maar lekker in me klaar!", schreeuwde ze. We wisselden van standje. Zij ging op haar handen en knieën en duwde mijn lul langs achteren in haar geile kut. Oh ja dit voelt zo goed! kreunde ik. Ik kneedde haar borsten terwijl ik steeds sneller en harder begon te stoten. Mijn ballen kletsten tegen haar aan. Na nog een paar geile lange halen kwam ik briesend klaar. Zon orgasme had ik zelden gehad. "Was het lekker?", vroeg ze. "Het was de beste sex die ik ooit heb gehad", antwoorde ik. "Dus je bent nu bekeerd?", vroeg ze grijnzend. "Ik denk dat ik nu bi ben", antwoorde ik. "Mmm, lekker ding van me", kirde ze en zoende me. We vielen tevreden in slaap. We hebben nadien nog vaak sex gehad.
Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 11:05pm)
JA ... en...
EPIC FAIL
Vind je stiekeme semi-erotische verhaaltjes nou echt zo spannend?
Quote (gehawk @ Fri, Jan 18 2008, 11:05pm)
JA ... en...
EPIC FAIL