d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Komt Uit Me Messages Box > Van Die Fromholland
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:04pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 01:02am)
Quote (Edu)
btw doe me is unblocken op msn. ik heb een webkem jo

Voel jij hem ook? =D

Als je edujackass@hotmail.com toevoegd en je voordoet als mij, kunnen we lachen =D

Member
Jan 18 2008 05:04pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 01:04am)
Quote (tenshinhan @ Fri, Jan 18 2008, 11:03pm)
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 01:02am)
Quote (Edu)
btw doe me is unblocken op msn. ik heb een webkem jo

Voel jij hem ook? =D

Als je edujackass@hotmail.com toevoegd en je voordoet als mij, kunnen we lachen =D

nee srry ik doe niet mee aan die spelletjes

Ah, oke. Ik wou eens weten of je echt geinteresseerd was in onze relmeester, naja. Laten lopen, gewoon rustig laten lopen...

Banned
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:05pm
Ik voel me verraden, hard...

Eduard, vergeef me, ik wou je blootstellen aan deze ongeletterde half-homoseksueel.
Member
Jan 18 2008 05:06pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, 19 Jan 2008, 01:05)
Ik voel me verraden, hard...

Eduard, vergeef me, ik wou je blootstellen aan deze ongeletterde Bi-seksueel.

thumbsup.gif

Edit : de post

This post was edited by tenshinhan on Jan 18 2008 05:07pm
Member
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:11pm
Ondertussen ging ik verder met mijn verkenningstocht van de vagina. Beffen beviel me prima zelfs beter dan een kontje van een geile gozer likken. Dit had ik toch eerder moeten weten. Toen Ellen weer bijna kwam zei ze:"Ik wil je lul weer in me voelen schat." Daar had ik wel zin in. Ik rolde gauw een rubbertje af over mijn harde paal. Ellen lag inmiddels wijdbeens op bed. Ik zette mijn paal tegen haar kutje aan en gleed er lekker even overheen. Daarna leidde ze mijn pik in haar heerlijke warme liefdesgrotje. Het gevoel was onbeschrijvelijk. Ik gleed er heerlijk in en begon langzaam te stoten. Ondertussen tongden we en masseerde ik haar lekkere tieten. Ik genoot volop van sex met een vrouw ! Ellen was echt een geile meid. Steeds harder stootte ik terwijl ze haar nagels in mijn billen zette. "Oh ja, geile flikker kom maar lekker in me klaar!", schreeuwde ze. We wisselden van standje. Zij ging op haar handen en knieën en duwde mijn lul langs achteren in haar geile kut. Oh ja dit voelt zo goed! kreunde ik. Ik kneedde haar borsten terwijl ik steeds sneller en harder begon te stoten. Mijn ballen kletsten tegen haar aan. Na nog een paar geile lange halen kwam ik briesend klaar. Zon orgasme had ik zelden gehad. "Was het lekker?", vroeg ze. "Het was de beste sex die ik ooit heb gehad", antwoorde ik. "Dus je bent nu bekeerd?", vroeg ze grijnzend. "Ik denk dat ik nu bi ben", antwoorde ik. "Mmm, lekker ding van me", kirde ze en zoende me. We vielen tevreden in slaap. We hebben nadien nog vaak sex gehad.
Member
Jan 18 2008 05:21pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 01:11)
Ondertussen ging ik verder met mijn verkenningstocht van de vagina. Beffen beviel me prima zelfs beter dan een kontje van een geile gozer likken. Dit had ik toch eerder moeten weten. Toen Ellen weer bijna kwam zei ze:"Ik wil je lul weer in me voelen schat." Daar had ik wel zin in. Ik rolde gauw een rubbertje af over mijn harde paal. Ellen lag inmiddels wijdbeens op bed. Ik zette mijn paal tegen haar kutje aan en gleed er lekker even overheen. Daarna leidde ze mijn pik in haar heerlijke warme liefdesgrotje. Het gevoel was onbeschrijvelijk. Ik gleed er heerlijk in en begon langzaam te stoten. Ondertussen tongden we en masseerde ik haar lekkere tieten. Ik genoot volop van sex met een vrouw ! Ellen was echt een geile meid. Steeds harder stootte ik terwijl ze haar nagels in mijn billen zette. "Oh ja, geile flikker kom maar lekker in me klaar!", schreeuwde ze. We wisselden van standje. Zij ging op haar handen en knieën en duwde mijn lul langs achteren in haar geile kut. Oh ja dit voelt zo goed! kreunde ik. Ik kneedde haar borsten terwijl ik steeds sneller en harder begon te stoten. Mijn ballen kletsten tegen haar aan. Na nog een paar geile lange halen kwam ik briesend klaar. Zon orgasme had ik zelden gehad. "Was het lekker?", vroeg ze. "Het was de beste sex die ik ooit heb gehad", antwoorde ik. "Dus je bent nu bekeerd?", vroeg ze grijnzend. "Ik denk dat ik nu bi ben", antwoorde ik. "Mmm, lekker ding van me", kirde ze en zoende me. We vielen tevreden in slaap. We hebben nadien nog vaak sex gehad.

Jij hebt ook niks beters tedoen he `!
Jan 18 2008 05:24pm
Inappropriate Post Content
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:03pm
verkeerde addres peter. die gast is een of andere spanjaard
iemand heeft me addres serieus nageaapt. ik denk dt het gebeurt is met schooluitwisseling met school in spanje. want toen moeste we onze email addressen doorgeven op een of ander blad allemaal opschrijven en gingen hun ons toeveogen

oja.... jij backstabber.
http://images.businessweek.com/ss/06/10/scary_coworkers/image/slide8.jpg

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 06:05pm
Banned
Jan 18 2008 06:05pm
Quote (edujackass @ Sat, Jan 19 2008, 12:03am)
verkeerde addres peter. die gast is een of andere spanjaard
iemand heeft me addres serieus nageaapt. ik denk dt het gebeurt is met schooluitwisseling met school in spanje. want toen moeste we onze email addressen doorgeven op een of ander blad allemaal opschrijven en gingen hun ons toeveogen

paytertje@hotmail.com voeg mij toe dan =S
Member
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:07pm
wtf aikara dinges word gepwned met ongewenste inhoud en die jood die op de yoghurtlijst hoort mag wel 500 sexverhaaltjes poste die blijken steeds hetzelfde te zijn, gerechtigheid... ik ga het tegen dennis zeggen hoor... nee w8 dan gaat dutch dicht en is mijn leven voorbij ..
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll