Het gaat al een behoorlijke tijd de verkeerde kant op met het Dutch forum. Er worden topics/posts geplaatst met enkel de intentie om anderen te beledigen/kleineren of er wordt gewoon gespammed.
Als je een paar paginas terug gaat dan zal je de normale/leuke topics op één hand kunnen tellen.
Van alle gebruikers op het Dutch forum zijn er blijkbaar maar een paar die enigszins waarde hechten aan het forum.
Simpel gezegd kan het zo niet langer doorgaan, iets moet veranderen.
Deze post is bedoelt als een laatste kans voor het Dutch forum en voor jullie, het forum begint zogezegd met een schone lei.
Het is nu aan jullie om te laten zien dat er op d2jsp een Dutch forum thuis hoort.
Als blijkt dat het gewoon weer op de oude voet verder gaat dan is er geen andere optie maar, dan zal het Dutch forum gewoon gesloten worden.
Het zou echt jammer zijn voor de goede als het forum gesloten wordt door de schuld van de slechte.
Niemand zit er op te wachten om het Dutch forum te sluiten, maar onderhand wordt er zoveel tijd gestoken in het modereren van dit forum dat het het gewoon niet meer waard is om te doen.
Ik hoop echt dat jullie hier wat van kunnen maken zodat we er een gezellig Dutch forum aan overhouden
En uiteraard hebben we toestemming van Njaguar hiervoor.
This post was edited by Feargod on Mon, 17 Dec 2007, 17:15
-
Ik merk er nog niks van ,jullie ?