d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mon. 17dec 2007
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:56pm
Het gaat al een behoorlijke tijd de verkeerde kant op met het Dutch forum. Er worden topics/posts geplaatst met enkel de intentie om anderen te beledigen/kleineren of er wordt gewoon gespammed.

Als je een paar paginas terug gaat dan zal je de normale/leuke topics op één hand kunnen tellen.
Van alle gebruikers op het Dutch forum zijn er blijkbaar maar een paar die enigszins waarde hechten aan het forum.

Simpel gezegd kan het zo niet langer doorgaan, iets moet veranderen.

Deze post is bedoelt als een laatste kans voor het Dutch forum en voor jullie, het forum begint zogezegd met een schone lei.

Het is nu aan jullie om te laten zien dat er op d2jsp een Dutch forum thuis hoort.
Als blijkt dat het gewoon weer op de oude voet verder gaat dan is er geen andere optie maar, dan zal het Dutch forum gewoon gesloten worden.

Het zou echt jammer zijn voor de goede als het forum gesloten wordt door de schuld van de slechte.
Niemand zit er op te wachten om het Dutch forum te sluiten, maar onderhand wordt er zoveel tijd gestoken in het modereren van dit forum dat het het gewoon niet meer waard is om te doen.

Ik hoop echt dat jullie hier wat van kunnen maken zodat we er een gezellig Dutch forum aan overhouden


En uiteraard hebben we toestemming van Njaguar hiervoor.

This post was edited by Feargod on Mon, 17 Dec 2007, 17:15

-

thumbsup.gif Ik merk er nog niks van ,jullie ?
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 05:01pm
^_______^

Jongen, Feargod kan een ziekte krijgen. Hij maalt niet om het Dutch Forum, de idioot. Laat hem lekker een Dutch Template maken zodat er nog meer hulpbehoevende, onwetende en willekeurig ja-knikkende (zie hieronder) apen hier binnenstromen, oh wacht...

This post was edited by ImFromHolland on Jan 18 2008 05:06pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:02pm
Quote (ImFromHolland @ Fri, Jan 18 2008, 11:01pm)
^_______^

Jongen, Feargod kan een ziekte krijgen. Hij maalt niet om het Dutch Forum, de idioot. Laat hem lekker een Dutch Template maken zodat er nog meer hulpbehoevende apen hier binnenstromen, oh wacht...


vouch!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:22pm
jij bent zegmaar 1 van die hulpbehoevende apen mongool
Jan 18 2008 05:22pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:24pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 19 Jan 2008, 01:22)
<IMG alt="" src="http://lemonparty.org/lemonparty.jpg">


Jij word dus voor 24uur geband zo had ik ook gister tongue.gif
Jan 18 2008 05:25pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Jan 18 2008 06:13pm
Het is jammer dat het vanavond weer eens zo uit de hand loopt, het ging toch een tijdje goed.
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:14pm
Quote (RestrainedLove @ Sat, Jan 19 2008, 12:13am)
Het is jammer dat het vanavond weer eens zo uit de hand loopt, het ging toch een tijdje goed.


Haha, yeah right...

Zoiets is nog nooit eerder gebeurt, het ergste voorgeval hier is een hele scheve Off Topic post of iets dergelijks. Wat denk je eraan te gaan doen in de toekomst?
Go Back To Nederlands Topic List
Closed New Topic New Poll