d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wubennm = Edujackass
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:42pm
WubenNM = Edujackass

Wie report hem?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:43pm
nah laat maar is wel wa fun aan het worden biggrin.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:44pm
is een vriend van mij dus is hardstikke legaal. en ik heb hem niet gezegd dat hij met kanker mogt schelden en had ook niet gedacht dat hij zo ruw ging flamen. dus niet mijn schuld

akiraprise is goonzu, is een feit,en dat reported niemand.

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 04:44pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:44pm
Quote (gehawk @ Sat, 19 Jan 2008, 00:42)
WubenNM = Edujackass

Wie report hem?


Boeiend
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:46pm
Quote (edujackass @ Fri, Jan 18 2008, 10:44pm)
is een vriend van mij dus is hardstikke legaal. en ik heb hem niet gezegd dat hij met kanker mogt schelden en had ook niet gedacht dat hij zo ruw ging flamen. dus niet mijn schuld

akiraprise is goonzu, is een feit,en dat reported niemand.


Lol was geen vriend

Jij bent het..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2008 04:46pm
boeiend, en report maar wordt tog niks aan gedaan.
alsof jij geen mutli bent loser, edu heeft tenmisnte nog vrienden
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 04:53pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, Jan 18 2008, 10:46pm)
boeiend, en report maar wordt tog niks aan gedaan.
alsof jij geen mutli bent loser, edu heeft tenmisnte nog vrienden


En ik heb geen vrienden ofzo? lol
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:54pm
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 22:53)
En ik heb geen vrienden ofzo? lol


sommigen vinden van niet maja trek het je niet aan
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:01pm
nee gehawk je hebt inderdaad geen vrienden want je werd zo gepest weet je nog? waarom kan jij jezelf niet ophangen zoals die gast van runescape wink.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 05:02pm
Quote (edujackass @ Sat, 19 Jan 2008, 01:01)
nee gehawk je hebt inderdaad geen vrienden want je werd zo gepest weet je nog? waarom kan jij jezelf niet ophangen zoals die gast van runescape wink.gif


Die gast van RSC vertel ?
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll