d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tering Kindjes Ik Ben Terug Om Te Schelden
1234Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 18 2008 03:54pm
hey homo tjes ben weer ff terug ik verveel me
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:16pm
begin maar lol
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 18 2008 04:17pm
ik ga weer eigenlijk

deoidoei
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:18pm
Quote (Goonzu @ Fri, 18 Jan 2008, 22:17)
ik ga weer eigenlijk

deoidoei


cu ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2008 04:21pm
edu, hij kan weer trug op de lijst
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 04:21pm
Quote (Tha_Axid @ Fri, 18 Jan 2008, 22:21)
edu, hij kan weer trug op de lijst


die komt ni
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 18 2008 04:28pm
Quote (Goonzu @ Fri, 18 Jan 2008, 23:54)
hey homo tjes ben weer ff terug ik verveel me


Hoi lkkr ding samen Rimmen ?
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 04:29pm
Quote (tenshinhan @ Fri, Jan 18 2008, 10:28pm)
Hoi lkkr ding samen Rimmen ?


Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 18 2008 04:31pm
Hoe is het hier eigenlijk? Ik verveel me nu best wel dus ik dacht ik kom ff kijken ofzo
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 04:36pm
Quote (Goonzu @ Fri, Jan 18 2008, 10:31pm)
Hoe is het hier eigenlijk? Ik verveel me nu best wel dus ik dacht ik kom ff kijken ofzo


Ik vraag me echt af of jullie hoopje inteelt dezelfde vader en moeder hebben, of is er ook wat dochter/vader actie geweest waar we niks van af weten? Zijn je beide ouders achterlijk geboren en ben jij het zwakste zaadje dat zich ontpopt heeft in de misvormde baarmoeder van je kwijlende moeder die tijdens een rolstoelrace per ongeluk haar vaginale spieren ontspande en het kleine onderontwikkelde kind dat je nu bent zo op de wereld heeft gezet, of ben je gewoon simpel?
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll