d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
12315Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 17 2008 03:48pm
Wat is de lol ervan om mensen weg te pesten op een forum?

hebben jullie niets beters te doen?

jullie proberen je allemaal zo volwassen voor te doen, met '' intellectuele woorden ''.

maar pesten toch andere weg, en dat is dan weer kinderachtig, volgens mij zijn jullie in de pubertijd, of hebben jullie een slechte jeugd gehad.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 17 2008 03:51pm
Bemoei je nou niet met zaken waar je niks vanaf weet. =_=.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 03:56pm
bewijs dat de wegpesters en degene die intelectueel dneken te zijn dezelfde zijn?
en wie zegt dat de bednenkers van DE lijst er positief over denken.
De lijst is gehuld in vele mysterisch
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 03:57pm
NOEM HET VANAF NU DE JANUSLIST anders weten nieuwkomers meteen wat het betkene.dt
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 03:58pm
Quote (edujackass @ Thu, 17 Jan 2008, 22:57)
NOEM HET VANAF NU DE JANUSLIST anders weten nieuwkomers meteen wat het betkene.dt


ik ben voor de yoghurtlijst, daar is t ongeveer wel mee begonne
voor zover ik kan herrinere
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 17 2008 03:59pm
Ik wist niet dat jij zo tegen andere opkijkt.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 04:19pm
ok is ook goed
de yoghurtlijst.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 17 2008 05:42pm
Quote (Godsterrorforce @ Thu, 17 Jan 2008, 23:48)
Wat is de lol ervan om mensen weg te pesten op een forum?

hebben jullie niets beters te doen?

jullie proberen je allemaal zo volwassen voor te doen, met '' intellectuele woorden ''.

maar pesten toch andere weg, en dat is dan weer kinderachtig, volgens mij zijn jullie in de pubertijd, of hebben jullie een slechte jeugd gehad.


Hou je bek, of ik sla hem dicht.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 18 2008 12:00am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 18 Jan 2008, 00:42)
Hou je bek, of ik sla hem dicht.


je moeder!!

en de rest van je familie ook
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:03am
Quote (Godsterrorforce @ Thu, Jan 17 2008, 09:48pm)
Wat is de lol ervan om mensen weg te pesten op een forum?

hebben jullie niets beters te doen?

jullie proberen je allemaal zo volwassen voor te doen, met '' intellectuele woorden ''.

maar pesten toch andere weg, en dat is dan weer kinderachtig, volgens mij zijn jullie in de pubertijd, of hebben jullie een slechte jeugd gehad.


Vind het ook onwijs kansloos maarja posten op forums is ook kansloos dusja wat maakt het uiteindelijk allemaal uit tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12315Next
Add Reply New Topic New Poll