Quote (Godsterrorforce @ Thu, 17 Jan 2008, 23:48)
Wat is de lol ervan om mensen weg te pesten op een forum?
hebben jullie niets beters te doen?
jullie proberen je allemaal zo volwassen voor te doen, met '' intellectuele woorden ''.
maar pesten toch andere weg, en dat is dan weer kinderachtig, volgens mij zijn jullie in de pubertijd, of hebben jullie een slechte jeugd gehad.
Hou je bek, of ik sla hem dicht.