d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
12311Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 17 2008 11:56am
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=397666
staat Apachai in de lijst der.....



Yo discuss wink.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 17 2008 11:57am
Quote (stefan_FFH @ Thu, 17 Jan 2008, 19:56)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=397666
staat Apachai in de lijst der.....



Yo discuss wink.gif


is ze NLD dan ?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 12:06pm
ze? serieus, heb t eens door
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:06pm
Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 17 2008, 05:56pm)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=397666
staat Apachai  in de lijst der.....



Yo discuss wink.gif


lijst der?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 17 2008 12:07pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 20:06)
ze? serieus, heb t eens door


Hij of het dan
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:12pm
Quote (gehawk @ Thu, Jan 17 2008, 06:06pm)
lijst der?


Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 12:13pm
lijst der weggepesten,
maar er is geen officieel bericht van het bestaan van dit geheim document.
het wordt alleen onderling doorgespeeld tussen de insiders der insiders.
de creme de la creme, van dit forum

This post was edited by Tha_Axid on Jan 17 2008 12:15pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:14pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 17 2008, 06:13pm)
lijst der weggepesten,
maar er is geen officieel bericht van het bestaan van dit geheim document.
het wordt alleen onderling doorgespeeld tussen de insiders der insiders.


En waarom doen jullie dat dan.. niks beters te doen ofzo? klinkt best triest lol
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:15pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 18:14)
En waarom doen jullie dat dan.. niks beters te doen ofzo? klinkt best triest lol


Zegt degene die over zijn aftrekkunsten zit te praten op een internetforum..

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 12:15pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:14)
En waarom doen jullie dat dan.. niks beters te doen ofzo? klinkt best triest lol


jullie, ik weet van niks
ik verdenk xepo van meer ohmy.gif hij heeft het er wel eens over, en sk_kabouter is wss de oprichter
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Closed New Topic New Poll