Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 17 2008, 06:13pm)
lijst der weggepesten,
maar er is geen officieel bericht van het bestaan van dit geheim document.
het wordt alleen onderling doorgespeeld tussen de insiders der insiders.
En waarom doen jullie dat dan.. niks beters te doen ofzo? klinkt best triest lol