d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Wat Ben Je Nu Aan Het Doen Topic
1236Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 10:15am
Ik ben nu aan het rukken

Post hier wat jullie aan het doen zijn
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 10:16am
Ik laat een scheetje.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 17 2008 10:21am
Aan het koken en d2jsp / ladder slasher en tv kijken ook nog is

En ben je al klaar gekomen ?

@ milk GVD je stinkt wel man
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 17 2008 10:22am
koken/jspen





Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 10:23am
op t meteen typ ik een reply om te plaatsen in dit topic, daarvoor heb ik dit topic gelezen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 17 2008 10:24am
Tering, kan er ook iemand met humor komen?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 10:25am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 17:23)
op t meteen typ ik een reply om te plaatsen in dit topic, daarvoor heb ik dit topic gelezen
Woaaa, hoe doe je dat?! Het lijkt niet eens op 'moment'...

This post was edited by Xepo on Jan 17 2008 10:26am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 17 2008 10:30am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 17 Jan 2008, 17:24)
Tering, kan er ook iemand met humor komen?


Present.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 17 2008 10:36am
Quote (WemyNM @ Thu, 17 Jan 2008, 18:30)
Present.


Maak een grap dan, teringmongool.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 10:40am
Quote (tenshinhan @ Thu, Jan 17 2008, 04:21pm)
Aan het koken en d2jsp / ladder slasher en tv kijken ook nog is

En ben je al klaar gekomen ?

@ milk GVD je stinkt wel man


JAAAH NUUUUUUU!
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Closed New Topic New Poll