d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wtf! > Myrich
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 12:56am
Ik was er, jij niet! :<

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 16 2008 01:50am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jan 16 2008, 06:56am)
Ik was er, jij niet! :<


pm hem dan wink.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 01:55am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 16 Jan 2008, 07:50)
pm hem dan wink.gif


Kan zijn profile of wat dan ook nergens vinden!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 16 2008 02:40am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jan 16 2008, 07:55am)
Kan zijn profile of wat dan ook nergens vinden!


http://forums.d2jsp.org/user.php?i=344767
10 sec werk om hem te zoeken
btw die ene topic is getrasht wink.gif

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 16 2008 02:51am
wa is er eigk allemaal gebeurd met die kerel..? ik heb da compleet gemist..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 03:24am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 16 Jan 2008, 08:40)
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=344767
10 sec werk om hem te zoeken
btw die ene topic is getrasht wink.gif


Mihihihi.

Er was een topic gemaakt door hem, dat hij al onze hyves profielen wilde hebben. Alleen Wuben kwam met een opmerking over dat hyves voor homo's was, en Tha_Axid quote daar iets op. Dat schoot hem in het verkeerde keelgat en die kerel begon ons te bedreigen, dat hij ons zou vermoorden en balblablabla. Dus ik ging gister voor zijn huis wachten, waar we hadden afgesproken, maar geen myrich... Voor niets 30 minuten in de auto gezeten! :c
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 16 2008 03:30am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 11:24)
Mihihihi.

Er was een topic gemaakt door hem, dat hij al onze hyves profielen wilde hebben. Alleen Wuben kwam met een opmerking over dat hyves voor homo's was, en Tha_Axid quote daar iets op. Dat schoot hem in het verkeerde keelgat en die kerel begon ons te bedreigen, dat hij ons zou vermoorden en balblablabla. Dus ik ging gister voor zijn huis wachten, waar we hadden afgesproken, maar geen myrich... Voor niets 30 minuten in de auto gezeten! :c


Dit bewijst mijn stelling wel, dunkt me.

Trouwens, wie zit mij na te doen? Ik weiger een fan te hebben die spelfouten maakt.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 03:35am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 16 Jan 2008, 09:30)
Dit bewijst mijn stelling wel, dunkt me.

Trouwens, wie zit mij na te doen? Ik weiger een fan te hebben die spelfouten maakt.

Een vriend van Eduard.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 16 2008 03:44am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 11:35)
Een vriend van Eduard.


Oh, wat een tegenvaller. Ik had gehoopt op een 21 jarige godin met een heerlijk lichaam die zowel seksueel als intellectueel uitdagend is en stiekem een obessie voor mij heeft.

Is je vriend heet, edu?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 04:40am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 16 Jan 2008, 09:30)
Dit bewijst mijn stelling wel, dunkt me.

Trouwens, wie zit mij na te doen? Ik weiger een fan te hebben die spelfouten maakt.


Quote (Wuben[NM] @ Wed, 16 Jan 2008, 09:44)
Oh, wat een tegenvaller. Ik had gehoopt op een 21 jarige godin met een heerlijk lichaam die zowel seksueel als intellectueel uitdagend is en stiekem een obessie voor mij heeft.

Is je vriend heet, edu?



Valse hoop! :C
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll